Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد ساکی,فرمانده انتظامی نهاوند گفت: با تلاش و هوشیاری مأموران پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و دستور دادستان نهاوند این مقدار کود احتکار شده در یک انبار در یکی از روستا‌ها کشف ضبط شد.

او افزود: این مقدار پس از صدور حکم و جریمه از طریق اداره تعزیرات حکومتی با همکاری جهاد کشاورزی در داخل شبکه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نهاوند تأکید کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

ساکی  همچنین از پلمپ ۴ واحد صنفی خرید و فروش گردوی پوست سبز در نهاوند خبر داد.

این مسئول گفت: حسب دستور دادستان نهاوند مبنی بر ممنوعیت و برخورد با افرادی که تا قبل از تاریخ ۱۵ شهریور ماه اقدام به خرید فروش گردوی پوست سبز کنند این واحد‌های صنفی پلمپ شدند.

ساکی افزود: خرید و فروش گردوی پوست سبز تا ۱۵ شهریور ممنوع می‌باشد و با متخلفان برخورد می‌شود و در هفته گذشته نیز ۷ واحد صنفی متخلف پلمپ شده بودند.

او در پایان گفت: شهروندان می‌توانند موارد این چنینی را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی احتکار کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی