Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه اسکای نیوز، حامیان جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مدعی شدند که ساعت او هدیه پسر مرحومش بو بایدن است اما این ادعای آنها غلط از آب درآمد.

مساله ساعت رولکس بایدن همچنین در جریان مراسم آغاز به کار رئیس جمهوری آمریکا مطرح شد و کاخ سفید تایید کرد که این هدیه ای از جانب جیل بایدن، بانوی اول آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه گذشته فرودگاه بین المللی حامد کرزای در کابل هدف حملات انتحاری قرار گرفت که گروه داعش خراسان مسوولیت آن را پذیرفت. در جریان این حمله ۱۳ نظامی آمریکا و ۱۷۰ غیرنظامی افغان کشته شدند. آمریکا در روزهای گذشته چندین مراسم ادای احترام به نظامیان کشته شده در کابل برگزار کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است