Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@10:31:42 GMT

اطلاعیه باشگاه تراکتور درباره جدایی مهدی تیکدری

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۴۰۱

اطلاعیه باشگاه تراکتور درباره جدایی مهدی تیکدری

باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای را در خصوص مباحث مطرح شده درباره جدایی مهدی تیکدری از این تیم صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه رسمی باشگاه تراکتور نوشت: پیرو مباحث مطرح شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی درخصوص نحوه جدایی آقای مهدی تیکدری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور به اطلاع می‌رساند، قرارداد بازیکن مذکور دارای بند فسخ بوده و مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم صرفاً به موضوع بند فسخ قرارداد اشاره کرده و درمورد داخلی و خارجی بودن آن صحبتی انجام نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوماً با عنایت به تجربیات سال‌های گذشته که در موارد مشابه، بازیکن دارای بند فسخ باشگاه خارجی در صورت مواجه شدن با پیشنهاد تیم‌های داخلی، طی یک قرارداد صوری با باشگاه خارجی، ابتدا بند آزادسازی خود را فعال و سپس راهی یک باشگاه ایرانی دیگر شده، تصمیم مدیریت باشگاه بنا به نظر کادرفنی بر آن شد که با باشگاه خواهان مهدی تیکدری وارد مذاکره شده و با دریافت مبلغی قابل قبول رضایت‌نامه این بازیکن را صادر کنیم تا بدون درگیر شدن در پروسه‌های حقوقی، منافع باشگاه به طور حداکثری تامین شود. 

از سوی دیگر با توجه به اینکه قرارداد یک توافق نامه دو طرفه است، باشگاه تراکتور بنا به ملاحظات قانونی و اخلاقی از انتشار متن این قرارداد اجتناب نموده و محترمانه با موضوع عدم تمایل بازیکن مذکور برای ادامه حضور در تیم برخورد کرده است و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

نقی‌زاده: به تراکتور برگشتم چون به تیم شهرم تعصب دارم/ امیدوارم پنجره نقل‌وانتقالاتی‌مان باز شود

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تراکتور تبریز باشگاه تراکتور مهدی تیکدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی

آفتاب‌‌نیوز :

تا به این جای کار که هنوز لیگ برتر امارات به پایان نرسیده مهدی قایدی شمار گل‌های خود را برای تیم اتحاد کلبا به ۹ گل رسانده است. او زمینه‌ساز ۵ گل هم برای هم‌تیمی‌هایش بوده و به نوعی تاثیر گذار‌ترین بازیکن تیم اتحاد کلبا در فصل جاری به‌شمار می‌رود. آخرین گل مهدی قایدی به تیم الوصل زده شد.

با اعلام سایت ترانسفر مارکت قیمت فروش مهدی قایدی از ۲ میلیون دلار به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

با وجود نمایش درخشان مهدی قایدی در فصل جاری لیگ برتر امارات باشگاه امارات در مورد بازگرداندن این بازیکن اظهار نظری نکرده است. باشگاه استقلال علاقه‌مند است، برای فصل جدید بازی‌های مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و در صورت مبادرت به انجام این کار باید قطعی این بازیکن را بخرد. به این خاطر که جذب قرضی بازیکن لژیونر ممنوع است که با این اتفاق کار استقلال برای جذب مهدی قایدی سخت‌تر شده.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد