Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی Dodge از ایالات متحده در طول تاریخ طولانی خود یک گروه استثنایی از اتومبیل ها را معرفی کرده است که برخی از آنها عملکرد فوق العاده ای داشته اند. Hot Cars ، یک سایت خبری اتومبیل، لیستی از برجسته ترین مدل های Dodge در طول تاریخ خود را تهیه کرده است و در بالای آن نسخه 1962 Dodge Dart 413 Max Wedge قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری که در قسمت بالا مشاهده کردید، توسط یک موتور V۸ با قدرت ۴۲۰ اسب بخار، با جعبه دنده ۳ سرعته تولید می‌شد.

اتومبیل مدل Dart GTS ۴۴۰ ارائه شده توسط این برند آمریکایی است که در سال ۱۹۶۸ عرضه شد. این ماشین مجهز به موتور V۸ است و ۳۷۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

یکی از پرچمدارترین خودرو‌های Dodge مدل Charger R / T Hemi ۱۹۷۰ بود که به موتور V۸ مجهز می‌شد و ۴۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد.

همچنین Shelby Omni GLH-S، که در سال ۱۹۸۶ معرفی شد، در این لیست قرار دارد و مجهز به موتور ۲.۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۷۵ اسب بخار است.

مدلی دیگر که در سال ۱۹۹۹ توسط Dodge با عنوان Viper GT۲ ارائه شد و یکی از قدرتمندترین مدل‌های این برند آمریکایی بود را در قسمت بالا مشاهده می‌کنید.

یک نمونه از Dodge با نام Neon SRT-۴ در سال ۲۰۰۴ معرفی شد، و یکی از برجسته‌ترین اتومبیل‌های با عملکرد بالا بود و با یک موتور توربوشارژ ۲.۴ لیتری با تولید ۲۳۰ اسب بخار در بازار عرضه شد.

بیشتر بخوانید

اتومبیل قدیمی و پرطرفدار Porsche 356 با ظاهری مدرن بازسازی شد +تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتومبیل قدیمی اتومبیل کلاسیک اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی