Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر تهران جنبش أمل لبنان درخصوص چهل و سومین سالگرد ربودن امام موسی صدر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: چهل‌وسه سال پیش در نُه شهویرماه و درست اندکی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام موسی صدر، رهبر شیعیان لبنان، در خاک لیبی ربوده شد. معمر قذافی عامل این جنایت بود؛ جنایتی که برخی آن را «جنایت قرن» خوانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌رغم گذشت چهل‌واندی سال از این ماجرا همچنان چشم‌انتظار آمدن امام موسی صدر هستیم. او پایه‌گذار مقاومت است و شاید جرمش هم همین بود. به هر روی، تلاش‌های صورت گرفته برای نجات او و دو همراهش تا کنون بی‌ثمر مانده است و باید برای بازگرداندن آن‌ها طرحی نو درافکند. جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی مظلومان بوده است و امروز نیز ما چشم به حمایت آن داریم تا این فراق پایان یابد و امام صدر به میان فرزندانش بازگردد.

إن شاءالله./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امام موسی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت

احمد وحیدی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیاز‌های هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

tags # احمد وحیدی ، تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هیئت حماس به قاهره می‌رود
  • طرح تقسیم استان تهران در دستور کار قرار گرفت
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند