Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:02:18 GMT

عامل تخریب آبمیوه فروشی نارمک پایتخت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۲۰۶۸

عامل تخریب آبمیوه فروشی نارمک پایتخت دستگیر شد

به گزارش ایرنا از روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی بیان داشت: در پی شکایت مالک یک واحد صنفی آبیموه و بستنی فروشی مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در مقابل مغازه‌اش و ایجاد تخریب و درگیری با وی، پایش دوربین‌های مداربسته انجام گرفت.

وی ادامه داد: با این اقدام مشخص شد، یکی از اقوام شاکی که از اراذل و اوباش سطح‌دار پایتخت بوده، طی یک اختلاف حساب مالی قدیمی با شاکی، با همکاری چند تن از افراد شرور واحد صنفی مذکور را تخریب و قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره شناسایی مخفیگاه و هویت عامل اصلی این درگیری در حوالی تهرانپارس، افزود: صبح امروز تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام، متهم را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملات پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری همچنان ادامه دارد.

محموله لوازم اداری قاچاق ۲ میلیاردی در "کهریزک" توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مقادیر زیادی لوازم اداری (انواع کارتریج و تونر) در یک انبار کالا در کهریزک، ماموران برای بازرسی به محل اعزام و موفق به کشف شش هزار و ۴۴ عدد انواع کارتریج و تونر مخصوص چاپگر فاقد مدارک و مستندات قانونی شدند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی با بیان این‌که در این رابطه یک نفر شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد، ابراز کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۲ میلیارد تومان است.

۹ هزار ماسک غیربهداشتی در یک کارگاه تولیدی پایتخت کشف شد

رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر این‌که مالک کارگاهی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی، بدون داشتن محوزهای قانونی به تولید ماسک‌های غیربهداشتی می‌پردازد و پس از بسته‌بندی آن‌ها را به بازار مصرف عرضه می‌کند، تیمی از ماموران این پایگاه پس از تائید صحت خبر مالک کارگاه را دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ یزدان سلیمان آبادی، ماموران در بازرسی از این کارگاه ۹ هزار ماسک غیر بهداشتی کشف و متهم به نداشتن مجوز از مراجع ذی‌ربط اعتراف کرد.

وی گفت: با دستور قضائی محل کارگاه پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان خودرو طی یک عملیات تعقیب و گریز در "شوش"

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: ساعت چهار بامداد، پنجم شهریور ماه کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در محدوده خیابان "شوش" به یک دستگاه خودرو پراید به همراه ۲ سرنشین مظنون شدند که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت به تاریخ هفدهم مردادماه از کلانتری ۱۰۸ "نواب" است.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مرکز پیام و استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو پراید دستور توقف دادند، ولیکن متهم پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره‌آمیز وارد خیابان‌های فرعی شده و با حرکات مارپیچی و سرعت بسیار زیاد باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مجدداً افسر اکیپ راننده خودرو مسروقه را توسط علائم هشدار دهنده دعوت به آرامش و توقف کرد اما وی توجهی به این امر نداشته و به فرار به صورت خطرآفرین ادامه و پس از گذشتن چندین خیابان فرعی وارد خیابان "مولوی" شد.

وی ابراز داشت: افسر اکیپ به منظور جلوگیری از فرار و خسارت‌های احتمالی با رعایت قانون به کارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین کرد اما راننده باز هم توجهی نداشت، با سرعت بیشتر به سمت خیابان "وحدت اسلامی" تغییر مسیر داد و پس از گذشتن مسافتی خودرو را متوقف و به صورت پیاده از محل گریخت.

یوسفوند افزود: در ادامه سریعاً اعضای اکیپ به تعقیب به صورت پیاده ادامه و پس از شیلک تیر هوایی موفق به دستگیری راننده و سرنشین به نام‌های "حسن" و "ناصر" دستگیر شدند.

به گفته وی، متهمان دارای سابقه متعدد سرقت خودرو و قطعات آن هستند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی اعلام کرد: خودرو به پارکینگ هدایت و متهمان به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برچسب‌ها ماسک درگیری سرقت اراذل و اوباش خودرو قاچاق پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک درگیری سرقت ماسک درگیری سرقت اراذل و اوباش خودرو قاچاق پلیس تهران بزرگ پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شهروندان دعوت کرد تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانونشکنی‌ها یاریگر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.

در پی دستگیری فردی که در اتوبوس مردم را کتک می‌زد سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در یادداشتی نوشت: اینجا تهران است حوزه استحفاظی پلیس آگاهی پایتخت! در این شهر هیچ ماجرای مجرمانه ای برای قانون شکنان شیرین به پایان نمی رسد.

بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی نموده بود هرگز گمان نمی کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس ،شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه وی باشد و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده اش خواهد نشست.

این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباشی گری خلافکاران نیست.

اراذلی که گمان می کنند می توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده خواهی های خود برهم بزنند کافی است نگاهی به صفحات حوادث روزنامه ها بیاندازند تا با زنجیره ای از اخبار کشفیات و دستگیری های پلیس آگاهی روبرو شوند.

شاید شروع یک پرونده با قانون شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می زنند.

افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی وقفه و شبانه روز برای مقابله با جرائم و آسیبهاکوچکترین سرنخها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می نمایند.

اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.

در پایان از شهروندان گرامی دعوت می نمایم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیبها و جرائم و قانون شکنی ها یاریگر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

۷ جای سر من را شکافتند! داشتم بیهوش می شدم که ...| روایت فردی که سارقان با زنجیر و قمه در اتوبوس به جانش افتادند | ویدئو

کد خبر 847881 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم پلیس فتا اوباشگری زندان

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد