Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@18:21:27 GMT

قطع برق در روزهای آینده به صفر می رسد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۲۰۷۷

قطع برق در روزهای آینده به صفر می رسد

محرابیان گفت: دیروز قرار بود خاموشی‌ها کاهش داشته باشد، اما ۵۰۰ مگاوات خاموشی در بخش‌های غیر مصارف خانگی داشتیم که ظرف روزهای آینده این رقم به صفر خواهد رسید.

به گزارش قدس آنلاین، محرابیان وزیر نیرو در بازدید از دیسپاچینگ ملی جدید برق گفت: صنعت برق در کشور ما بالنده است و توسعه خوبی بعد از انقلاب در این صنعت داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خوشبختانه افتخارات خوبی هم در  صنعت برق کسب شده، ولی متاسفانه مشکلات خاصی به خصوص برای خانوارها به دلیل قطعی برق به وجود آمده است. بنابراین امروز ما نتوانستیم با توجه به خواسته‌ها یعنی میزان عرضه جوابگوی تقاضا باشیم.

محرابیان با اشاره به بازدید از دیسپاچینگ ملی برق گفت: همکاران ما در این خصوص توان خود را به کار گرفته اند که کمترین آسیب دیدگی را داشته باشیم، روز گذشته قرار بر این شد خاموشی‌ها کاهش داشته باشد، اما دیروز ۵۰۰ مگاوات خاموشی در بخش‌های غیر مصارف خانگی اعلام شد که ظرف روزهای آینده این رقم به صفر خواهد رسید.

محرابیان بیان کرد: احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر یکی دیگر از برنامه‌های ما در آینده برای کاهش خاموشی هاست، مدیریت مصرف و تقاضا یکی دیگر از برنامه‌های ما در این موضوع است که قرار است در این رابطه  طرحی را به دولت و یک لایحه به مجلس ارائه دهیم.

او تصریح کرد: ایران در دسته ۱۴ کشوری قرار دارد که در جهان جهش نیروگاهی دارد.

منبع: باشگه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قطع برق خاموشی دیسپاچینگ برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: از اواخر وقت امشب پنجشنبه از شدت وزش باد در سطح استان کاسته می‌شود و اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

ساسان رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام، اظهار کرد: طی دو روز گذشته وزش باد شدید در استان ایلام باعث آسیب به سازه‌های سبک و درختان شد.

وی افزود: با کاهش شدت وزش باد در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا هوا در سطح استان صاف تا کمی ابری و در بعضی اوقات با وزش باد همراه خواهد بود و در اوایل هفته آینده نیز شاهد بارش‌های پراکنده در بعضی نقاط استان هستیم.

کد خبر 747767

دیگر خبرها

  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده