Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند که معاونین استاندار و جمعی از مدیران اجرایی استان نیز حضور داشتند، ضمن تبریک هفته دولت افزود: در ادامه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سنوات قبل، دو برنامه محوری را به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار قرار دادیم و به همه دستگاه‌ها اعلام شده که موضوعات را براساس نیازها و انتظارات، اولویت‌بندی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اگر برنامه‌محور عمل کنیم، همه مسایل و مشکلات موجود حل می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: موضوع بعدی تعامل، همراهی و همکاری بین همه حوزه‌هاست که از روز اول مورد تاکید بوده است.

وی اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که اگر جزیره‌ای عمل کنیم و هر دستگاهی برای خود اقدام کند و به دیگر حوزه‌ها توجه نداشته باشد، سرمایه‌ها و منابع هدر می‌رود و بهره‌وری لازم را نداریم.

ملانوری گفت: تاکید بر این است که دستگاه‌ها ضمن اینکه با همدیگر در تعامل هستند با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حوزه‌های امنیتی، اطلاعاتی، قضایی، ائمه جمعه، روحانیون، متنفذین و افراد دارای نفوذ در استان در ارتباط و تعامل باشند.

وی افزود: علاوه بر حسن خلق و مردم‌داری، از تاکیدات دائمی ما این است که مدیران قدرشناس تلاش همکاران مجموعه کاری خود و فعالان اقتصادی باشند، پشت میزنشین نباشند و با حضور در جمع مردم، مسایل را از نزدیک ببینند و اگر مشکلی هست پیگیری و رفع کنند.

استاندار خراسان جنوبی از امنیت مثال‌زدنی استان گفت و تصریح کرد: جامعه امنیتی استان که متولی این امر هستند با تعامل و وحدت در کنار هم امور را دنبال می‌کنند و ان شاء الله در فرصتی بهتر از اقداماتی که در این راستا صورت گرفته و چالش‌هایی که وجود دارد، گزارشی ارائه خواهد شد.

وی گفت: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها، پیش زمینه ورود فعالان بخش خصوصی و فعال کردن مردم به عنوان صاحبان اصلی سرمایه در استان است و اقدامات صورت گرفته در زمینه راه، راه‌آهن، فرودگاه، ارتباطات، بهداشت و درمان نشان‌دهنده اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد این زیرساخت‌هاست.

ملانوری هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه بخشی از اقدامات مدیران در راستای مطالبات مردمی عنوان کرد و گفت: یکی از اقداماتی که در راستای اولویت‌ها و ضرورت‌های استان مورد تاکید قرار گرفته، ادامه و تکمیل طرح‌هایی است که از قبل در استان شروع شده تا سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، هدر نرود و به نتیجه برسد.

وی اظهار داشت: تاکید بر این است که این پروژه‌ها و طرح‌ها با سرعت اجرایی شوند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در موضوعات توسعه‌ای استان تلاش کردیم از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در راستای شعار سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" و نیز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه جامع را تحت عنوان "ستاد توسعه خاوران" تدوین کردیم.

وی گفت: در قالب این ستاد و با همراهی همه حوزه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان، فعالان بخش خصوصی، ائمه جمعه و روحانیون تلاش کردیم بروکراسی‌های اداری را بشکنیم و شرایط را برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران تسهیل کنیم.

ملانوری تصریح کرد: نتیجه فعالیت‌های ستاد توسعه خاوران، چراغ سبزهای فعالان اقتصادی است و اینکه تاکنون ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفته است.

وی افزود: ما اولین استانی هستیم که صدور مجوزهای بی‌نام را عملیاتی کردیم و در همین زمینه تا الان برای ۴۰ طرح، مجوز بی‌نام آماده است و به محض ورود سرمایه گذار در اختیارش قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدامات ستاد توسعه خاوران کمک می‌کند که به زودی شاهد توسعه استان و رفاه حال مردم باشیم.

استاندار خراسان جنوبی همزمان با هشتم شهریور به مناسبت هفته دولت با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار کرد.

ملانوری در این دیدار که معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی نیز حضور داشتند، گزارش جامعی از برنامه‌ها و پروژه‌های هفته دولت ارائه کرد و مدیران کل حاضر در این نشست نیز به تشریح برنامه‌ها و اقدامات حوزه کاری خود پرداختند.

برچسب‌ها هفته دولت حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی برنامه توسعه امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی هفته دولت حمید ملانوری استانداری خراسان جنوبی برنامه توسعه امام جمعه بیرجند سید علیرضا عبادی استاندار خراسان جنوبی دستگاه ها هفته دولت حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"