Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش  حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،آستان قدس عباسی در ماه‌های اخیر ساخت ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) را آغاز کرد و در مرحله نخست با چوب‌هایی با کیفیت بالا و مقاومت زیاد سازه اولیه ضریح را ساخت.

پس از آن با استفاده از هنر اسلامی بحث زیباسازی آن را ادامه داد که همه اقدامات برای ساخت ضریح حرم حضرت زینب (س) به همت هنرمندان عراقی انجام خواهد گرفت و بخشی از فعالیت‌ها را نیز هنرمندان عراقی که ضریح حرم حضرت عباس (ع) را ساختند، انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسؤول کارگاه ساخت ضریح حرم حضرت عباس (ع) روند ساخت این ضریح تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته و پس از آماده‌سازی همه بخش‌ها یک بار تکمیل و نصب می‌شود و پس از باز کردن قطعات، به سوریه ارسال خواهد شد تا دوباره در آنجا روی هم نصب شود. همچنین با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته ضریح جدید حرم حضرت عباس سال ۱۴۰۱ تکمیل و رونمایی خواهد شد.

در ادامه تصاویری از روند ساخت ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضریح جدید حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی‌کنند. 

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقا رضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • ببینید | دلم می‌خواست شاه ایران شوم
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • اهدای تندیس عباس خاکی به ۱۰ روحانی در قم