Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران، گفت: همچنان شاهد فراز و فرودهایی در آمارهای کرونا ویروس در استان تهران هستیم اما پیش بینی می شود در روزهای آینده سیر ثابتی در کاهش آمارها داشته باشیم و به سمت فروکش شدن حرکت کند. در استان تهران شاخص مرگ و میر شاید با توجه به سرعت کمتری که دارد بین 12 تا 14 روز با تاخیر آمار فوتی ها با آمار بستری و مراجعین سرپایی متوازن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث واکسیناسیون نگرانی در حوزه زنجیره تامین واکسن وجود دارد که واردات واکسن دچار خدشه نشود؛ ولی در استان تهران آمادگی لازم برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون و همچنین افزایش شیفت‌های کاری برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون وجود دارد. آثار تعطیلی اخیر با توجه به همکاری که صنوف و مردم داشتند خوب بود و به عنوان یک تجربه موفق محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران نیاز به بازنگری پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی است. باید مداخلاتی که اثربخشی کمتری دارند مورد بازنگری قرار گیرند. مثلا محدودیت‌های شبانه خیلی اثری در موضوع کنترل بیماری ندارد. لذا باید برخی موارد که ایجاد زحمت، هزینه و نارضایتی به همراه دارند را مورد بازنگری قرار دهیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه ها کماکان در کمبود تست و منابع مالی به سر می‌برند. لذا لازم است این موضوع به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد. باید موضوع تست های رایگان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: اگر واردات واکسن شکل مناسب تری بگیرد نیازمند همکاری استانی برای تسریع واکسیناسیون هستیم و در این راستا ممکن است نیاز به همکاری نیروهای سایر دستگاه ها وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت های کرونایی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟