Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتالیا موفق به شکست نیجریه شد.

تیم والیبال نوجوانان ایتالیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

به گزارش طرفداری، مرحله دوم هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان امروز با برگزاری 9 بازی پیگیری می‌شود. سالن 12 هزارنفری آزادی میزبان 4 بازی است که در اولین رقابت این سالن، دو تیم ایتالیا و نیجریه درحالی به مصاف هم رفتند که لاجوردی‌پوشان ایتالیا مرحله مقدماتی را با 4 پیروزی و صدرنشینی در گروه B پشت سرگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیجریه هم با یک برد و 3 شکست در رده سوم گروه A ایستاد.

دیدار امروز دو تیم در شرایطی برگزار شد که برنده راهی مرحله یک‌چهارم نهایی می‌شد و بازنده در زمره تیم‌های نهم تا شانزدهم جدول قرار می‌گرفت.

دراین دیدار ایتالیا به عنوان چهارمین تیم پرافتخار رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان مقابل نیجریه صف‌آرایی کرد و توانست در سه ست متوالی و با ثبت امتیاز‌های 25 بر 14، 25 بر 17 و 25 بر 17 حریف را مغلوب کند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. وینجنزو فاینزا سرمربی ایتالیا از ترکیب اولیه کوزیمو بالسترا، متیا بونیفانته، الساندرو آلبرتو بوولنتا، فیلیپو بارتولوچی، لوکا پوروو، گیتنانو پنا و گابریله لائورنزانو (لیبرو) استفاده کرد.

برای نیجریه هم کوآدری اگونبایجو، ایواله اویه‌دپو، پائول چیجیندو، تیموتی اگولومبا، وینسنت ماتیاس، دیگیل مایکل، پاسکا اوزکویه و جری بابا کینزه (لیبرو) به میدان رفتند. در این دیدار کوزیمو بالسترا با کسب 14 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و در تیم نیجریه ماتیاس بازیکن شماره 13 با کسب 9 امتیاز بهترین بود. تیم ایتالیا فردا (سه‌شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به مصاف بلغارستان خواهد رفت. تیم نیجریه نیز در گروهی که برای رتبه نهم تا شانزدهم بازی می‌کنند، برابر مصر قرار خواهد گرفت.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس برترین های قرن با جواد الله وردی: ورزشکار قرن من، آن بچه پرورشگاهی است که قهرمان المپیک شد تلاش فدراسیون فوتبال برای جلب رضایت یحیی گل محمدی انتقال سردار آزمون به لیون در شرف منتفی شدن؛ سنگ اندازی زنیت در مسیر معامله درخواست دروازه بان رنس برای عکس گرفتن فرزند خود با لیونل مسی / عکس کم رنگ شدن امیدهای رئال مادرید برای جذب ام باپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی نوجوانان جهان مرحله یک چهارم نهایی راهی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی