Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛مسعود جمیلی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با توجه به وظیفه ذاتی خود در زمینه ایجاد بستر ایمن حمل و نقل در جنوب کرمان گام‌های ارزشمندی برداشته است که این روند با قدرت در حال انجام است افزود:توسعه و نگهداری راه‌ها در جنوب کرمان سبب پیشرفت منطقه و زمینه ساز دیگر پیشرفت‌ها خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک هفته دولت و تشکر از همراهی های نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در کمک به مجموعه این اداره کل برای توسعه و پیشرفت در حوزه راهداری و حمل و نقل گفت:امروز آغازطرح تعریض و بهسازی محور چاه حسن -حسین آباد و همچنین و تعریض ابنیه اين محور با اعتبار پنجاه و نه میلیارد ریال،عملیات خاکی و آسفالت با اعتبار١۴٠میلیارد ریال انجام شدتاجمعا ١٩٩میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای ایجاد تردد ایمن در این محور تخصیص و هزینه شود .
مهندس جمیلی،افزود:محور چغوکی-زیارت فضل بن عباس با۹ کیلومتر زیرسازی و ۴کیلومتر آسفالت به مبلغ ٧۶ میلیارد ریال از منبع اعتبارات معاونت فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان زیر بار ترافیک قرار گرفت.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد:تعریض و اصلاح واریانت محور منوجان _ قلعه گنج به طول ۲ کیلومتر وبا اعتبار٣٠ میلیارد ریال از منابع راهداری  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از دیگر طرح هایی بود که کار اجرایی آن آغاز شد‌ .

جمیلی گفت:بهسازی و روکش خروجی منوجان به طول ۴ کیلومتر با اعتبار۴٠ میلیارد ریال هم از منابع  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به بهره برداری رسید تا بستر مناسب حمل و نقل در این محور برای مردم و کاربران جاده ای فراهم شود‌.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب میلیارد ریال جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری افزود: در سال گذشته سه میلیون و ۶۶۷ هزار و۵۵۷ تن کالا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۴ سفر باری از مبدأ شهرستان‌های استان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: عمده کالاهای حمل شده طی این مدت از استان، سیمان، فرآورده‌های نفتی و آرد بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: از این میزان حجم کالای جابه جا شده، دو میلیون و ۹۵۸ هزار ۷۶۹ تن درون استانی و ۷۰۸ هزار و ۷۸۸ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

باقری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پایانه بار ،۷۶ شرکت حمل و نقل کالا، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از نه هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

کد خبر 6090595

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد