Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، برنامه «دست در دست» به مناسبت زادروز جهان‌پهلوان تختی به صورت ویژه‌ای روانه آنتن شد و در این قسمت میزبان هادی عامل گزارشگر پیشکسوت کشتی بود.

بنا بر این گزارش، در ابتدای برنامه هادی عامل درباره نحوه پیوستن خود به حرفه گزارشگری اظهار کرد: سال ۱۳۶۳ و در حین برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با تلویزیون تماس گرفتم و به خاطر اینکه نام فنون را اشتباه بیان می‌کنند اعتراض کردم، پس از آن درخواست کردند که به عنوان گزارشگر تست دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من هم به دلیل اینکه کشتی‌گیر، داور و مربی بودم به این ورزش و واژه‌های مربوط به آن  مسلط بودم. آرزو داشتم تا در المپیک به عنوان کشتی‌گیر شرکت کنم اما دست راستم شکست، برای درمان به آلمان رفتم اما در نهایت نتوانستم به عنوان کشتی‌گیر ظاهر شوم.

وی افزود: بعد از اولین گزارشم در المپیک ۱۹۹۶ در آتلانتا که رسول خادم مدال طلا گرفت از خوشحالی گریه کردم. در ادامه هم در ۷ المپیک گزارشگری کشتی کردم و در همه این ۷ دوره هم طلا گرفتیم. گاهی به اندازه خود کشتی‌گیر در مسابقات حرص می‌خورم و عرق می‌ریزم. به نظرم فشار روانی خاصی روی گزارشگر وجود دارد و گاهی واژه کم می‌آورم.

هادی عامل ادامه داد: هیجانی که در کشتی هست به من منتقل می‌شود و من هم به مردم منتقل می‌کنم. این انتقال از طریق صدا و دل رخ می‌دهد و ارتباطی عاطفی برقرار می‌شود. اصطلاحاتی که می‌گویم مثل شیر مادر، نان پدر حلالت به این دلیل بود که کشتی‌گیران بعد از قهرمانی که با خانواده‌های شان روبرو می‌شوند همه از خوشحالی اشک می‌ریزند و به نظرم همه به ویژه پدر و مادر در این موفقیت نقش دارند و زحمت می کشند، این واژه از این جا به ذهنم رسید.

وی درباره بداهه پردازی در گزارشگری توضیح داد: من از وقتی بچه بودم کلمه خدا قوت باب بود و زیاد می‌شنیدم. دوست داشتم کلمه ای بگویم که بیشتر نام خدا تکرار شود، می توانم بگویم فقط برای همین یک کلمه برنامه ریزی داشتم اما برای بقیه اصطلاحاتی که گفتم و به تکه کلام تبدیل شد هیچ طراحی و فکری نکرده بودم و بداهه بود.

عامل درباره حضور خود در سریال «پایتخت» اظهار کرد: یکی از عوامل سریال پایتخت زنگ زدند و از من خواستند در این سریال شرکت کنم، من خیلی راغب نبودم اما آن زمان رئیس سازمان آقای ضرغامی بود و خواسته بودند حتما من بروم بنا بر این حاضر شدم و آقای تنابنده هم بسیار اختیار دادند و ایفای نقش کردم. محسن تنابنده اگر به صورت جدی به کشتی می پرداخت، یکی از قهرمانان کشتی ایران می شد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم سرعت واکسیناسیون بیشتر شود تا زنجیره بیماری قطع شود و باری از دوش کادر درمان برداشته شود.

هادی عامل گفت: هم پرسپولیس را دوست دارم هم استقلال اما طرفدار تیم ملیم. در فوتبال به عنوان یک تماشاگر هستم و به نظرم اگر خوب بچه ها هدایت شوند قابلیت حضور در جام جهانی را داریم. از ۷ المپیک، دو المپیک را با هزینه خودم رفتم و حتی بسیاری از سفرها را، چون عاشق کشتی هستم.

در ادامه هادی عامل با بیان اینکه کشتی های جهان پهلوان تختی را رصد کردم، گفت: تا ۳۵ روز دیگر که مسابقات کشتی در نروژ برگزار می‌شود حسن یزدانی هم شرکت می‌کند و با دیوید تیلور مسابقه دارد. بسیار خوشبینم که یزدانی قهرمان شود، بنابراین به آینده سفر می کنم و با چند جمله صحنه‌ کشتی مسابقه حسن یزدانی را گزارش می‌کنم.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که جمعه ساعت ۲۳:۰۰  و شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

کد خبر 623645 برچسب‌ها تلویزیون - برنامه تلویزیونی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه تلویزیونی هادی عامل کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد

در حالی که گفته شده بود حسن یزدانی از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، بازگشت او به تشک نیز مثل حضورش در اردوی تیم ملی به تعویق افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اگر کامران قاسم‌پور همچنان قصد داشته باشد کارش در چرخه انتخابی تیم ملی را در وزن 86 کیلوگرم دنبال کند، به نظر می‌رسد او همراه با حسن یزدانی که بعد از جراحی کتف هنوز روی تشک برنگشته و احتمالا هادی وفایی‌پور به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان اعزام خواهند شد.

این پیکارها 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود و دومین و آخرین مسابقه رنکینگ‌دارِ سال المپیک است که با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود.

گره انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم احتمالا در همین مسابقه باز خواهد شد، پیش از این رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم به عنوان ملی‌پوش المپیکی انتخاب شده‌اند و تکلیف ملی‌پوش 57 کیلوگرم منوط به کسب سهمیه المپیک آخر است که دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول به انجام خواهد رسید و اگر علیرضا سرلک در ترکیه سهمیه المپیک را بگیرد، طبق روالی که درمورد سایر نفرات اعزامی به گزینشی‌ها وجود داشت، خودش به المپیک خواهد رفت و اگر هم سهمیه نگیرد که دیگر پرونده این وزن برای المپیک بسته خواهد شد.

چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر

بنابراین حالا همه چیز منوط به بازگشت حسن یزدانی روی تشک است و اینطور که پیداست باوجودی که عنوان شده بود از اول اردیبهشت تمرین کشتی را آغاز خواهد کرد، این اتفاق حالا به پانزدهم اردیبهشت منوط شده است و با این حساب او تنها یک ماه فرصت برای انجام تمرین کشتی پیش از اعزام به بوداپست خواهد داشت.

چیزی که تا امروز قطعی به نظر می‌رسد، باتوجه به جراحی کتف یزدانی و وضعیت نامشخص او در بازگشت به تشک، این کشتی‌گیر بدون شرکت در مسابقه، راهی المپیک نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد