Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- صدور قبوض میلیونی آب برای مشترکان روستایی در کاشان موجب نارضایتی آنان شده است در حالی که معاون خدمات مشترکین آبفا کاشان در اظهاراتی شکستگی لوله را عامل صدور قبوض میلیونی آب عنوان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، پس از انتشار خبری مبنی بر شگفتی اهالی روستا از قبض‌های میلیونی آب‌بها، محمدحسین خامه چیان، معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای کاشان در اظهاراتی علت یکی از این قبوض را نشتی لوله آب عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا بدون اشاره به دلیل صدور چنین قبضی اظهار داشت: تعرفه سال یک هزار و 400 بر پایه بازدارندگی است و از این رو شهروندان به دلیل موقعیت ویژه منطقه کاشان به جهت خشکسالی لازم است تا مشترکان پرمصرف تا حد امکان در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

خامه‌چیان ضمن اشاره به یکی از قبوض با آب بهای میلیونی افزود: در این قبض در آخرین دوره مصرف مشترک مورد نظر روزانه 4.4 مترمکعب آب مصرف کرده است و بررسی کارشناسان نشان داد که علت مصرف بالای آب شکستگی تاسیسات داخلی مشترک بوده که منجر به پرت آب و هدر رفت داخلی می شده است.

قبض‌های میلیونی روستائیان کاشانی/توجیه صدور این قبض‌ها برای یک روستایی چیست؟بررسی اجرای طرحی مشابه برق امید در آب/ قبض آب 60 درصد تهرانی‌ها زیر 20 هزار تومان استنایب رئیس اتاق اصناف کشور: تسهیلات کرونایی انگیزه‌ای در اصناف ایجاد نکرد / اصناف برای پرداخت قبض آب و برق مشکل دارند

وی با بیان اینکه مشترک با صدور قبض پیشین به اداره آبفا مراجعه نکرده است، ابراز داشت: با صدور قبض بعدی و بررسی کارشناسان علت صدور این قبض شکستگی تاسیسات داخلی مشترک مورد نظر بوده است که منجر به صدور این قبض شده است.

به گزارش تسنیم؛ طی روزهای اخیر شهروندان متعددی به ویژه از اهالی روستا با ابراز نارضایتی از افزایش چندین برابری قبض آب بها اعلام کردند که تعرفه آب مصرفی آنان به اقامتگاه خانگی تغییر پیدا کرده است و این موضوع منجر به صدور قبض های میلیونی آب برای مشترکان به ویژه مشترکان روستایی شده است.

این قبوض گاها تا حدود پنج الی شش میلیون تومان نیز صادر شده است که نشان از افزایش چند ده برابری آب بهای قبوض در یک دوره نسبت به دیگر ادوار مصرف بوده است که موجب نارضایتی اهالی روستاهای شهرستان کاشان شده است.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیونی آب صدور قبض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی مشهدی، مدیر عامل توانیر در آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شاخص های مصرف برق شدت مصرف انرژی در کشور است که در ایران تقریباً دو برابر میانگین جهانی به شمار می آید.

وی افزود: همواره باید به صورت بهینه مصرف کنیم تا بتوانیم تقاضای جدید در بخش مولد کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: هدف از این پویش این است که مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۸۰ درصد مشترکان کشور را تشکیل می دهند و ۵۰ درصد مصرف دوران اوج مصرف مربوط به این بخش است ترغیب به کاهش مصرف می کند، به همین دلیل هم جایزه و هم طرح های سال گذشته پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل توانیر خاطر نشان کرد: بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیر نقدی پیش بینی شده که در صورت تکرار کاهش مصرف، جوایز ارزنده تخصیص داده می شود.

به گفته این مقام مسئول با چنین اقدامی مشترکان می‌توانند برق مطمئن و پایداری را دریافت کنند و در کنار آن کمک می کنند تا بخش مولد کشور مانند صنایع و کشاورزی از انرژی بیشتری برخوردار بوده و بتوانیم برق پایدار اقصی نقاط کشور را تامین کنیم.
ادامه دارد…

کد خبر 6092448 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم