Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: روحیه انقلابی باید در مدیران کشور تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در آیین معارفه مسئولان جدید سازمان های بسیج هرمندان و بسیج جامعه پزشکی استان سمنان اظهار داشت: تقویت روحیه خداباوری و انقلابی در مدیران کشور باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت به مردم را بهترین عبادت عنوان کرد و گفت: مدیریت جهادی توأم با روحیه انقلابی باید سرلوحه مدیران قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: ایمان و تقوای الهی انسان را از غیر خداوند و شناخت سره از ناسره و راه درست از غلط کمک می‌کند؛ از این روست که روحیه خداباوری در انسان می‌تواند از افتادن در دام هواهای نفسانی نجات‌بخش است.

لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه

سرهنگ منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این آیین اظهار داشت: فرهنگ بسیجی باید با استفاده از ابزارهای مختلف در جامعه ترویج یابد؛ برای مثال باید از ابزار هنر در بسیج هنرمندان در این راستا استفاده شود.

وی تأکید کرد: اخلاق‌مداری و ارتقای اخلاق در جامعه پزشکی از جمله مسائلی است که باید در اولویت بسیج جامعه پزشکی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم می‌کند، گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی مستلزم توجهی همگانی است.

به گزارش تسنیم، در این آیین ضمن تقدیر از زحمات آقای احمدی در بسیج هنرمندان؛ مرتضی دهرویه به عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

ارزیابی دقیق کارنامه وزرای پیشنهادی در مجلس /گزینه ها باید دارای روحیه انقلابی جهادی باشندابوترابی‌فرد: روحیه انقلابی و تجارب حجت‌الاسلام اژه‌ای موجب گسترش عدالت خواهد شدنماینده ولی‌فقیه در سپاه: امروز خرمشهرهای خطرناک‌تری داریم / باید ایران را به‌ دست مدیرانی ولایت‌مدار، ظلم‌ستیز‌ با روحیه انقلابی ‌‌بدهیم

ابوالفضل منشی‌زاده نیز به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه پزشکی استان سمنان معرفی شد و از زحمات عباس انتظاری در این مسئول سابق این سازمان تقدیر شد.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روحیه انقلابی جامعه پزشکی استان سمنان قرار گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد

امیرحسین ثابتی، نماینده مردم تهران در مجلس و مجری سابق برنامه جهان آرا، در کانال تلگرامی‌اش نوشت: یکی از بچه‌ها پرسید شما نماینده هستید پس چرا تنها آمدید؟ به شوخی گفتم یعنی باید با یک مینی‌بوس آدم می‌آمدم؟ بعد هم برایشان تعریف کردم که همین شب قبل، ایست بازرسی بسیج در خیابان جلویم را گرفت و تا کارت شناسایی‌ام را چک نکردند، نگذاشتند بروم.

دیگر خبرها

  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • عکس| وقتی ایست بازرسی بسیج جلوی نماینده مجلس را می‌گیرد
  • بسیج سازندگی پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کرد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی