Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران ضمن تبریک هفته دولت، افزود: با توجه به تجربه کشور هندوستان در شیوع دلتا استان هایی که بیش از سه ماه درگیر این ویروس بوده اند اکنون روند کاهشی را تجربه می کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه امروز ۶۶۹ نفر از هموطنانمان در پی ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند که همچنان عدد و رقم بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۱۰ روز زمان می برد تا شاهد کاهش در آمار فوتی و بستری ها باشیم.

استاندار تهران به تفویض اختیارات استانی با توجه به ظرفیت های بالایی که در استان ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: ساماندهی نوبت دهی الکترونیک واکسن در کلانشهری همچون تهران باید با در نظر گرفتن موارد مختلفی باشد و هر تجمعی ممکن است بی نظمی و مشکلاتی را به همراه داشته باشد لذا پیشنهاد شد که رده بندی فعلی و فاصله این رده بندی ها در اختیار خود استان ها قرار بگیرد، همچنین پروتکل نویسی باید در معاونت بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی استان تهران انجام شود.

وی تاکید کرد: ناوگان مترویی که حدود یک میلیون مسافر در روز دارد باید شیوه نامه بهداشتی و تدوین پروتکل های متفاوتی را داشته باشد.

استاندار تهران ادامه داد: با کاهش آمارها ما تنفسی می گیریم که باید با توجه به پیش آگاهی که در مورد ویروس لامبدا داریم و سرایت پذیری بالای آن تیم پزشکی تشکیل شود تا با توجه به احتمال ورود این سوش جدید در آینده و همزمانی با پایداری هوا که بر روی آن تاثیرگذار است نقش راه دقیقی داشته باشیم.

وی در خصوص تمدید زمان بازنشستگی نیروهای کادر درمان نیز گفت: مصوبه تمدید زمان بازنشستگی در شهریور ماه به اتمام می رسد و ما همچنان با کمبود و خستگی نیروی انسانی مواجه هستیم. لذا باید تدبیر لازم برای این چند مدل نیروی انسانی در نظر گرفته شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: قطعا باید برای افرادی که زمان تزریق دز دوم آنها فرا می رسد تمهیدات لازم را در نظر بگیریم. نباید فاصله دز اول و دوم زیاد شود چرا که ایمنی پایین می آید و مصونیت در مورد سوش های جدید که خطرناک تر و کشنده تر هستند کاهش پیدا می کند. باید تمهیدات لازم را برای سوش های احتمالی بعدی از طریق اقدامات علمی و تخصصی در دستور کار قرار دهیم.

وی یادآور شد: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی با دستگاه هایی که همکاری لازم را ندارند ابتدا از طریق تذکر و اخطار و نهایتا از طریق اقدام حقوقی آنها را مجاب به رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم کرد همچنین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی باید خودروسازان همکاری لازم در جهت تجهیز مراکز واکسیناسیون داشته باشند.

برچسب‌ها انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران انوشیروان محسنی بندپی شهر تهران استان تهران استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتخاب فرد اصلح ضروری است و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی اظهار کرد: اگر افرادی بدون در نظر گرفتن شایسته‌سالاری به فردی رأی دهند، خیانت به اسلام، نظام و مردم کرده است، انتخاب فرد اصلح ضروری بوده و مردم نگاه قبیله گرایی را کنار بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزارکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی امین و امانت‌دار مردم بوده و حفاظت و صیانت از رأی مردم را بر عهده دارند، همچنین مسئولان طبق قوانین حق تبلیغ ندارند و در غیر این صورت برخورد خواهد شد.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: اگر تخلفاتی صورت بگیرد، باید اطلاع‌رسانی شود تا جنبه بازدارندگی داشته باشد، همچنین منصوبان ولی‌فقیه در لرستان هم به‌صورت یکسان حق دارند و ضوابط رعایت خواهد شد.

شاهرخی اضافه کرد: هیچ نهادی در لرستان درباره رد و یا تأیید شخص و یا حوزه انتخابیه از نماینده ولی‌فقیه استعلام نکرده و همه‌چیز برای مردم یکسان خواهد بود.

وی با اشاره به انتصاب استاندار جدید لرستان افزود: اولین گام لزوم حمایت دولت و قوای سه‌گانه از ایشان است تا شاهد توسعه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: حمایت‌هایی که تاکنون انجام‌شده قابل‌تقدیر اما کافی نیست و همکاری با استاندار جدید ضروری خواهد بود تا تحول همراه با جهش را شاهد باشیم.

شاهرخی با اشاره به‌روز کارگر ادامه داد: حیات وزندگی جامعه وابسته به کار و کارگر و مهم تلقی می‌شود، جامعه باید به سمتی حرکت کند که کسب ثروت رابطه مستقیم باکار داشته باشد.

وی اظهار کرد: ویژه خواری، ربا، رانت و از این قبیل در نظام اسلامی باید برچیده شود، همچنین بخشی از مشکلات امروز از عدم به هنگام، فوری و قاطع در مبارزه با فساد بوده، توجه به ارتقا شغلی کارگر، پرداخت حقوق به‌موقع کارگران، دقت در واگذاری کارها به کارگر ضروری است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: گروهی منحرف این فقیه و فیلسوف را از جامعه اسلامی گرفتند و با توجه به نامگذاری این روز به نام معلم روز معلم، معلمان چراغ ارشاد را در دل شاگردان روشن نگه دارند که با ارزش‌ترین هدیه است.

شاهرخی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: این ورزش با طنین ذکر و یاد اهل‌بیت به‌ویژه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام همراه و این فرهنگ باید باهدف جوانمردی تبلیغ شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند