Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت نظامی این رژیم پس از گذشت بیش از یک هفته از سانسور رسانه‌ای درباره وضعیت جسمی وی خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم٬ رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که "بارئیل شموئیلی" تک‌تیرانداز اسرائیلی که 9 روز پیش در درگیری‌های مرزی غزه به ضرب گلوله جوانی فلسطینی زخمی شده و در کما بسر می برد٬ به هلاکت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظامی صهیونیستی هفته پیش توسط یک جوان فلسطینی از شکاف دیوار حائل در مرز غزه از ناحیه سر هدف قرار گرفت  و پس از گذشت بیش از یک هفته در بیمارستانی در فلسطین اشغالی به هلاکت رسید. 

تک تیرانداز اسرائیلی، مقهور دست‌های خالی فلسطینیانمقاومت چگونه ابتکار عمل برای آغاز جنگ را از اسرائیل گرفت؟رهبر یک حزب اسرائیلی: ما در مسیر «قهقرا» قرار داریم

تک تیرانداز اسرائیلی چگونه هدف قرار گرفت؟

روز شنبه، 22 اوت 2021 (31 مرداد 1400) گروه‌های فلسطینی از مردم نوار غزه خواستند تا در راستای اعلام همبستگی با مسجدالاقصی در سالروز به آتش کشیدن مسجدالاقصی در سال 1969 به منظور برگزاری راهپیمایی در نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی حضور یابند.

با این فراخوان صدها فلسطینی همچون جمعه‌های گذشته در نوار مرزی غزه حاضر شده، اقدام به برگزاری راهپیمایی در این منطقه کردند.

در این راهپیمایی یک جوان فلسطینی با نزدیک شدن به دیوار فلزی نوار مرزی که از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به منظور ایجاد مصونیت برای سربازان ارتش این رژیم ایجاد شده، اقدام به شلیک با یک کلت کمری به سمت منفذ تیراندازی تعبیه شده روی دیوار کرد.

بلندی دیوار به اندازه‌ای بود که جوان فلسطینی امکان دیدن هدف خود را نداشت و تنها با بلند کردن دست خود به سمت منفذ روی دیوار، شلیکی بی هدفی را به سمت نظامی اسرائیلی انجام داد.

نتیجه شلیک شجاعانه جوان فلسطینی، اصابت گلوله کلت کمری در فاصله‌ای کمتر از دو متر به نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود. در این شلیک «بارئیل حدریا شموئیلی»  که به عنوان تک تیرانداز پشت دیوار فلزی کمین کرده بود٬ به شدت زخمی شده و به به بیمارستان «سوروکا» انتقال یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوان فلسطینی تک تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه

پایگاه خبری «شهاب»، ظهر امروز (جمعه)، خبر داد مقر صلیب سرخ در مقابل درمانگاه «الرمال» در خیابان «الوحده» در غرب شهر غزه مورد تهاجم قرار گرفته است.

رسانه‌های فلسطینی اشاره کردند که آوارگان فلسطینی در این مقر اسکان داشته‌اند و در پی این حمله، چند نفر به شهادت رسیده‌اند و تعدادی دیگر مجروح شده‌اند.

برخی رسانه‌های فلسطینی شمار شهدا را دست‌کم ۳ نفر گزارش کرده‌اند؛ اما گزارش دقیقی درباره تعداد مجروحان در دست نیست.

ارتش اسرائیل پیش از نیز خودروی یک گروه بین‌المللی که وظیفه توزیع غذا در غزه را برعهده داشت، مورد حمله قرار داده بود.

اواسط فروردین ماه بود که یک پهپاد اسرائیلی خودروی حامل امدادگران سازمان موسوم به «آشپزخانه مرکزی جهانی» را هدف حمله قرار داد که به دنبال آن دست‌کم ۷ تن از کارکنان غیرفلسطینی آن جان خود را از دست دادند.

این حمله با واکنش‌های بسیاری مواجه شد و استرالیا که یک شهروند خود را در این تهاجم از دست داده بود، بلافاصله سفیر رژیم اسرائیل را احضار کرد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین