Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:17:57 GMT

قوچان بیش از ۶۰ هزار دُز واکسن دریافت کرده است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۲۸۴۹

قوچان بیش از ۶۰ هزار دُز واکسن دریافت کرده است

فرشید فتحی‌مقدم روز دوشنبه در نشست شورای اداری قوچان افزود: از این تعداد تاکنون ۴۰ هزار و ۹۲۹ دز واکسن در مرحله اول و ۱۳ هزار و ۷۰۵ دز واکسن در مرحله دوم تزریق شده است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود هزار و ۳۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تلقیح واکسن در قوچان انجام می شود، تصریح کرد: میزان دز واکسن موجود در این شهرستان هم اکنون ۲ هزار و ۶۵۶ دز است و ۳۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ درصد افراد بالای ۱۸ سال قوچانی واکسن خود را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قوچان تزریق واکسن را از اساسی ترین راههای پیشگیری از کرونا دانست و تاکید کرد: پیش از این میانگین سنی فوت شدگان کرونا در این شهرستان ۷۳ سال بود اما بعد از انجام واکسیناسیون این رقم به حدود ۷۰ سال کاهش یافته است.

شناسایی مدیران ناکارآمد توسط دولت مردمی

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از دولت سیزدهم، به عنوان دولت امید یاد کرد که انتظار از آن فعالیت میدانی و بودن در کنار مردم است، گفت: اکنون تاریخ انقضای مسوولانی که پشت میزنشین بوده، درد مردم را نمی فهمند و تنها سیاسی‌بازی می کنند، فرا رسیده است.

علی آذری یادآور شد: اینکه در شهرستانی مثل قوچان آسیبها و مشکلات مدیریت می شود اما شهر درجا می زند نشان از عملکرد ضعیف در حوزه هایی دارد که باید برای آسیب ها راهکار ارائه بدهند اما چنین نمی کنند.

وی قوچان را از نظر صنعت و کشاورزی جزو ضعیف ترین شهرستان های استان دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم امتیازات خوبی که برای این شهرستان گرفته شده، متاسفانه مدیریت غیرمتخصص و کارگزاران ناکارآمدی که از در کنار مردم بودن پرهیز می کنند، بسیار به چشم می خورد.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس، یکی از تدابیر دولت جدید را شناسایی همین مدیران ناکارآمد خواند و تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان قوچان یکماه مهلت دارند پنج مشکل اصلی و عمده سازمانی خود را احصاء و پیشنهادها و راهکارهایی در خصوص حل آن مشکلات ارائه کنند.

آذری ادامه داد: این مشکلات باید بر اساس میزان فراوانی آن معضل در سطح شهر، میزان فراوانی در اسناد و بر اساس گزارش نخبگان و بازدید میدانی اولویت بندی شود. 

وی با بیان اینکه دوران استفاده از سلاح تفرقه و اختلاف میان مسوولان به سر رسیده است، گفت: با افرادی که در زمینه انتخاب شهرداران و دهیاران دخالت کرده و می خواهند انسانهای مشکل دار را بر مسند امور بنشانند، برخورد می شود.

بهره برداری از ۳۴ پروژه در قوچان

فرماندار قوچان نیز در این نشست گفت: همزمان با هفته دولت ۳۴ پروژه به ارزش ۷۸ میلیارد تومان به صورت متمرکز در این شهرستان به بهره برداری رسید.

امین‌رضا مرآتی افزود: این پروژه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت میدانی بهره برداری نشد اما پس از عادی شدن شرایط برای برخی از این پروژه ها آیین افتتاح و بهره برداری برگزار خواهد شد.

وی تقویت اعتماد میان مردم و نظام توسط مسوولان را ضروری خواند و تصریح کرد: باید همه در مسیر تقویت نظام و تامین منافع ملی قدم بردارند تا از شرایط امروز جنگ اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرده است، رهایی یابیم.

نباید در برابر مفسدان و اخلالگران سکوت کرد

ریییس دادگستری قوچان نیز در این نشست با تاکید بر بسیج تمام همت و تلاش مسوولان برای پیشرفت و تعالی منطقه و دلخوشی مردم، گفت: عده ای در سطح ادارات به دنبال گره گشایی و ارائه راه حل هستند اما در مقابل افرادی نیز وجود دارند که با سنگ اندازی، بیت المال را غارت می کنند.

ابوالفضل مسعودی تاکید کرد: کسانی که در مسیر فسادانگیزی قدم برمی‌دارند، بدانند که اقداماتشان روزی گریبانگیر آنها خواهد شد، لذا باید مراقب رفتار و کردار خود باشند.

وی تصریح کرد: امروز مردم سکوت در برابر مفسدان و اخلالگران را تحمل نمی کنند و سکوت در برابر این افراد کمتر از ظلم کردن نیست.

مرکز شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در  ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.  

برچسب‌ها کرونا علی آذری طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 قوچان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا علی آذری طرح واکسیناسیون کرونا کرونا علی آذری طرح واکسیناسیون کرونا واکسن کووید 19 قوچان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد اظهار کرد: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه افراد مرتبط در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6089219

دیگر خبرها

  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است