Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-با گذشت چندین وقته  وعده جهت تامین اعتبار پروژه جاده مرگ، همچنان این وعده‌ها هستند که تمدید می‌شوندو عزیزان مردم در این راه‌ها تلف می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، پروژه جاده‌ سربند و پارساباد  با نام جاده مرگ نوعی زندگی تمامی مردم منطقه را درگیر خود کرده است و تقریبا می‌شود گفت جمعی از مردم منطقه جان عزیزانشان را در این جاده از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاده جزو مطالبات اصلی مردم منطقه مغان محسوب می‌شود که شاید در میان تمامی پروژه‌های عمرانی استان اردبیل، از هیچ کدام به اندازه جاده سربند به پارس آباد در مطبوعات و رسانه‌های استان نوشته و گفته نشده و هیچ کدام از جاده‌های استان هم به اندازه این جاده روی تصادفات رانندگی کشته و مجروح به خود ندیده است.

 از طرفی هم شاید هیچ کدام از پروژه‌های استان به اندازه  این طرح عمرانی، گرفتار وعده و وعیدهای مسئولان مختلف از وزرا ، استانداران و نمایندگان مجلس گرفته تا مدیران شرکت راه و شهرسازی و دیگر مدیران کشوری و استانی نشده است.

هیچگونه سرعت عملی در روند پروژه دیده نمی‌شود

این روزها قسمت‌هایی از این پروژه با سرعتی نه چندان مطلوب پیش می رود این درحالی است که حیدری گفته بود ساماندهی جاده‌های استان به ویژه در شمال استان با سرعت انجام می‌گیرد و راه‌ و شهرسازی تمامی ظرفیت خود را برای تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه بکار خواهد برد

 مدیرکل راه وشهرسازی اردبیل همچنین طی مصاحبه‌های قبلی که با خبرنگاران داشته اعلام کرده  وزیر راه و شهرسازی هر هفته به صورت مستمر پیگیر تکمیل جاده پارس‌آباد-سربند  است، اما همچنان با تمام این پیگیری‌ها دلیل مسکوت ماندن این پروژه واضح نیست.

مساله‌ای که مستقیم با جان مردم در ارتباط است و می‌تواند خانواده‌ای را بی سرپرست و یا فردی را برای مادام‌العمر زمین‌گیر و فلج نماید که بار روحی و روانی و مالی بسیاری بر دوش خانواده‌ها می‌گذارد، برخی  قسمت‌های این جاده فاقد هیچ مطالعه و اعتباری است و حاضر به از دست دادن لقب جاده مرگ خود به همین راحتی ها نیست.

جاده پارس‌آباد این روزها دوباره بوی مرگ گرفته و جان قربانی‌های دیگری را هدف قرار داده است و دوباره خانواده‌هایی را عزادار کرده است.

مسئولان وعده می‌دهند؛ اما جاده مرگ در کهگیلویه همچنان قربانی می‌گیرد

جاده مرگ به آخر خط رسید؛ آغاز پروژه باند دوم جاده رامشیر به بندرماهشهر +تصاویرتیترهای تلخ "جاده مرگ" تمامی ندارد / آقای وزیر وعده‌ تکمیل محور قاین-بیرجند یادتان هست؟

مسئولین همچنان در خواب غفلت به سر می‌برند گویی هیچگونه برنامه‌ای برای اتمام این پروژه ندارند، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده و دیگر مسئولینی که به دادن وعده‌های تکمیل این پروژه بسنده می‌کنند اما خبری از روند این پروژه ندارند و فقط به دادن آمارهای کذب اکتفا می‌کنند.

تامین اعتبار پروژه سه‌راه سربند تسریع می‌یابد

در این میان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشستی در مجلس برای 4 بانده کردن جاده‌های پارس‌آباد اظهار داشت: به‌منظور بهبود زیرساخت‌های ارتباطی استان اردبیل از جمله محورهای خطرناک و پرتصادف پارس‌آباد، جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل بانک ملت، استاندار اردبیل، نماینده مردم شریف پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس و مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان برگزار شد.

وی افزود:  حضور مدیرعامل بانک ملت برای جلب مساعدت این بانک جهت تامین 150 میلیارد تومان اعتبار برای جاده‌های پارس‌آباد از طریق ماده 56 بود.

علی نیکزاد تصریح کرد: اختصاص 150 میلیارد تومان از طریق ماده 56 می‌تواند اجرای پروژه سه‌راه سربند به‌عنوان یکی از پروژه‌های جاده‌ای مهم در شمال استان را همانند تخصیص اعتبار اخیر از ماده 56 برای 4 بانده کردن جاده سرچم، تسریع نماید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:  مقرر شد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل این موضوع را طی 20 روز آینده پیگیری نمایند.

این پروژه جان بسیاری از مردم منطقه را هدف قرا داده است، از طرف مردم کل منطقه شمال استان لازم می‌دانیم از مسئولین تقاضا کنیم در راستای تحقق این آرزوی دیرینه منطقه تمامی تلاش‌های خود را بکار گیرند تا با همت مضاعف و پیگیری‌های مستمر خود این خواسته  به حق و چندین ساله مردم نیمی از استان را تحقق بخشند تا شاهد تلفات جانی در سطح استان نباشیم.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی مردم منطقه پارس آباد جاده مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه