Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از عملکرد شاگردانش در مصاف با برزیل ابراز رضایت کرد و گفت: حق آنها قهرمانی در المپیک است.

به گزارش ایمنا، هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل برزیل در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: بازی خوبی بود. این دومین بازی ما و دومین فینال‌مان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما پنج فینال داریم که این دومین آنها بود و فردا در سومین فینال به میدان خواهیم رفت.
وی در واکنش به طرح این موضوع که از شاگردانش انتظار دستیابی به مدال طلا می‌رود، خاطر نشان کرد: این مسئله بار سختی را روی دوش بچه‌های ما می‌گذارد. البته حق بچه‌های ما قهرمانی است، چون خیلی کار کردیم. ما دو سال است که کار می‌کنیم و برای رسیدن به موفقیت ۲۰۰ روز در اردو بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ادامه داد: حق بچه‌های ما قهرمانی است، اما ورزش هیچ ضمانتی ندارد. ما الان فقط به بازی فردا و چین فکر می‌کنیم که پیروز و سرگروه شویم. بعد از آن به دیدارهای بعد فکر خواهیم کرد.

رضایی همچنین تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، در مسیرش برای قهرمانی باید با قوی‌ترین و ضعیف‌ترین تیم‌ها بازی کند. برای آن تیم هیچ حریفی نباید فرقی داشته باشد و فقط باید آنالیز مناسب برای رویارویی با رقبا را داشته باشد.

وی با اشاره به حریف امشب تیمش گفت: برزیل امروز عالی بازی کرد، ولی بچه‌های ما عالی‌تر بودند، آن هم در حالی که یکی دو مصدوم داشتیم و به آنها استراحت دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مورد اینکه فاصله امتیازات رقبا در ست‌های هر مسابقه با تیم ایران کمتر شده است و پرسش در مورد اینکه دلایل این مسئله چیست، گفت: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، بروند و بازی‌های سال‌های گذشته را ببینند و با بازی‌های الان مقایسه کنند. تیم ما را بگذارند کنار، آنها تیم‌هایی که معتقدند ضعیف بودند را با امروزشان مقایسه کنند.

وی افزود: الان ورزش به صورتی شده است که باید رقبا را به روز آنالیز کنید. من الان بازی‌های اخیر بوسنی را دیده‌ام. آنها هم بازی دو ماه قبل ما با روسیه را دیده‌اند. الان دنیا، دنیای دیجیتال است و همه، یکدیگر را به خوبی می‌شناسند.

رضایی تأکید کرد: این فقط ما نیستیم که کار و تلاش می‌کنیم. رقبا هم در تلاش هستند و سرمایه‌گذاری می‌کنند. اینجا هشت تیم از برترین‌های دنیا هستند و از بین صد تیم دنیا انتخاب شده‌اند، پس کار هیچ تیمی آسان نیست.

منبع: ایسنا

کد خبر 518337

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته ایران تیم والیبال نشسته پارالمپیک پارالمپیک 2020 توکیو المپیک و پارالمپیک توکیو پاراالمپیک ورزشكار پاراالمپيكي کمیته ملی پارالمپیک پاراالمپیک توکیو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق والیبال نشسته بچه های ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل