Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا؛ هادی رضایی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل برزیل در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار داشت: بازی خوبی بود. این دومین جدال و فینال‌مان بود. ما پنج فینال پیش رو داریم که این دومین آنها بود و فردا در سومین فینال به میدان خواهیم رفت.

وی در واکنش به طرح این موضوع که از شاگردانش انتظار دستیابی به مدال طلا می‌رود، خاطر نشان کرد: این مسئله بار سختی را روی دوش والیبالیست‌های ما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حق  والیبالیست‌های ما قهرمانی است، چون خیلی کار کردیم. ما دو سال است که برای رسیدن به طلای المپیک تلاش می کنیم و برای رسیدن به این هدف ۲۰۰ روز در اردو بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان ادامه داد: حق بچه‌های ما قهرمانی است، اما در ورزش هیچ ضمانتی وجود ندارد. الان فقط به بازی فردا و چین فکر می‌کنیم که پیروز و سرگروه شویم. بعد از آن به دیدارهای بعد فکر خواهیم کرد.

رضایی همچنین تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، در مسیرش برای قهرمانی باید با قوی‌ترین و ضعیف‌ترین تیم‌ها بازی کند. برای آن تیم هیچ تیمی نباید فرقی داشته باشد و فقط باید آنالیز مناسب برای رویارویی با رقبا را داشته باشد.

وی با اشاره به حریف امشب تیمش گفت: برزیل امروز عالی بازی کرد، ولی بچه‌های ما عالی‌تر بودند، آنهم در حالی که یکی دو مصدوم داشتیم و به آنها استراحت دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در مورد اینکه فاصله امتیازات رقبا در ست‌های هر مسابقه با تیم ایران کمتر شده است و پرسش در مورد اینکه دلایل این مسئله چیست، گفت: آنهایی که چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، بروند و بازی‌های سال‌های گذشته را ببینند و با دیدارهای الان مقایسه کنند. تیم ما را بگذارند کنار، آنها تیم‌هایی که معتقدند ضعیف بودند را با امروزشان مقایسه کنند.

وی افزود: الان ورزش به گونه‌ای شده است که باید رقبا را به روز آنالیز کنید. الان بازی‌های اخیر بوسنی را دیده‌ام. آنها هم بازی دو ماه قبل ما با روسیه را دیده‌اند. اکنون دنیا، دنیای دیجیتال است و همه، یکدیگر را به خوبی می‌شناسند. 

رضایی تأکید کرد: این فقط ما نیستیم که کار و تلاش می‌کنیم. رقبا هم در تلاش هستند و سرمایه‌گذاری می‌کنند. اینجا هشت تیم از برترین‌های دنیا هستند و انتخاب شده‌اند از بین صد تیم دنیا، پس کار هیچ تیمی آسان نیست.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان امروز (دوشنبه) در دومین دیدار خود در گروه B مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک توکیو در سالن ماکوهاری مسه به مصاف تیم ملی برزیل رفت و به برتری ۳ بر صفر رسید.

شاگردان هادی رضایی در این مسابقه و در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند و جایگاه خود را در صدر جدول گروه B مسابقات استحکام بخشیدند.

امتیازآورترین بازیکن مسابقه ایران – برزیل مرتضی مهرزاد بود که ۱۴ امتیاز برای تیم کشورمان کسب کرد. میثم علیپور و صادق بیگدلی نیز هرکدام موفق به کسب ۱۳ امتیاز شدند.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان فردا (سه‌شنبه) در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ به مصاف چین خواهد رفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هادی رضایی والیبال نشسته تیم ملی والیبال روسیه پارالمپیک توکیو پارالمپیک توکیو تیم ملی والیبال روسیه هادی رضایی والیبال نشسته تیم ملی والیبال نشسته کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ