Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فهد خباز، مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: گاز طبیعی منازل مسکونی و واحد‌های تجاری از خیابان ٨ تا ١١ از خیابان کارون تا چهارراه اول در منطقه حصیر آباد اهواز، فردا سه شنبه ۹ شهریور ماه از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ قطع می‌شود.

او از مشترکان گاز طبیعی و شهروندان خواست تا پایان تعمیرات، از دستکاری کنتور و رگولاتور‌های منازل و اماکن، جداً خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خباز بیان داشت: شماره امداد گاز ١٩۴ به صورت شبانه روزی، آمادگی رسیدگی به درخواست‌های مشترکان و مصرف کنندگان گاز طبیعی در مواقع ضروری و حوادث است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطع گاز گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی در دیدار «حجت‌الاسلام اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اهالی منطقه ۱۳ شهرداری این کلان‌شهر که با حضور نمایندگان شعب دادگستری، شوراهای حل اختلاف و محاکم مختلف رسیدگی به جرایم و تخلفات در استان، همچنین مدیریت طرح ساماندهی ناژوان در مسجد حضرت رسول (ص) برگزار شد، اظهار کرد: این دیدار به‌منظور تبیین وظایف دادگستری، دستگاه‌ها و ادارات زیر مجموعه آن برگزار شد.

وی افزود: برای رفع مشکلات شهروندان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این دیدار اهالی محل سوالات خود را به صورت شفاهی و مکتوب با مسئولان حاضر در جلسه مطرح کردند و مقرر شد این موارد برای بررسی و رفع مشکل به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود.

کشانی ادامه داد: در ادامه این دیدار، جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان، رؤسای سایر دستگاه‌ها و نمایندگان مردم در منطقه برگزار و مطالبات اهالی پیگیری می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این برنامه موارد مربوط به شهرداری توسط اهالی مطرح و دستور بررسی و پیگیری‌های لازم صادر شد.

کد خبر 749921

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد