Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:10:56 GMT

اعتماد به نخبگان خودکفایی کشور را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۳۳۶۱

اعتماد به نخبگان خودکفایی کشور را به دنبال دارد

نماینده ولی فقیه در استان ‌یزد با اشاره به اینکه اعتماد به نخبگان خودکفایی کشور را به دنبال می‌آورد، گفت: مسئولان مانع تعطیل شدن واحدهای تولیدی و صنعتی شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در مراسم واگذاری یک کارخانه تولیدی به سهامدارن جدید و ممانعت از تعطیلی این واحد با اشاره به اینکه راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل و جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای دارای مشکل یکی از مهمترین مسائلی است که باید مسئولان به آن توجه کنند اظهار  داشت: تقویت تولید و فعالیت صنایع و به واسطه آن حفظ اشتغال جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما باید کاری کنیم که صنایع و تولیدی‌های ما به دلیل تحریم و مشکل در واردات تعطیل نشوند و بتوانند در هر شرایطی به کار خود ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تمام توان خود را به کار گیرند گفت: یکی دیگر از اقداماتی که برای پیشگیری از تعطیلی واحدها باید صورت گیرد اقداماتی است که خود واحدها باید انجام دهند.

ناصری یزدی گفت: تمامی واحدهای تولیدی باید علاوه بر اینکه فعالیت معمول خود را انجام می‌دهند، زمینه‌ای را به وجود آورند که واحدهای تولیدی تمام نیازهایی که در زمینه ماشین آلات و مواد اولیه نیاز دارند را تامین کنند و این مهم به وسیله توجه به نخبگان و جوانان داخلی امکان‌پذیر است.

معاون اقتصادی وزیر کشور: 16 بانک 1800 واحد تولیدی را تحت تملک دارند"بسیج مهندسین صنعتی" 50 واحد تولیدی را در گیلان پایش و احیاء می‌کندحل مشکل هر واحد تولیدی سبب اشتغال و کاهش ارتکاب جرم در جامعه می‌شود

امام جمعه یزد افزود: تا زمانی که این کار را انجام ندهیم وابستگی ما به خارج از کشور قطع نمی‌شود و هر فشاری که دیگر کشورها به ما وارد کنند، سبب ایجاد مشکل در روند کاری ما می‌شود.

وی گفت: متاسفانه در ارتباط با واحدهای تولیدی با مشکل بسیار جدی عدم اعتماد به نیروهای داخلی در برخی از این واحدها مواجه هستیم، موضوعی که تنها به واسطه باور غلط ما نمی‌توانیم شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خودکفا شدن کشور در حوزه‌های مختلف را نتیجه اعتماد به نخبگان و عمل به ما می‌توانیم دانست و افزود: زمانی که ما مهندسین یا کارگران و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی را به فکر فرو می‌بریم که آیا واقعا استعداد و توانایی شما کمتر از کارگران و مهندسان چینی است آنها به این نتیجه می‌رسند که خیر استعداد ایرانی‌ها بیشتر هم هست و تنها باید به آن بها داده شود.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند