Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه "هزاره شعر" با اجرای علیرضا بهرامی روی آنتن شبکه چهار می‌رود و مستند "نفوذی" روایتی از ترور شهیدان رجایی و باهنر است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون  خبرهایی همچون آغاز برنامه‌ای تحت عنوان "هزاره شعر" با اجرای علیرضا بهرامی در شبکه چهار، مستند "نفوذی" روایتی از ترور شهیدان رجایی و باهنر و پایان تصویربرداری سریال "جزر و مد" به همراه جزئیات آمده است:

آغاز برنامه‌ای برای شعر در تلویزیون

برنامه «هزاره شعر» با اجرای علیرضا بهرامی، از دوشنبه (هشتم شهریورماه) هر هفته روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هزاره شعر» عنوان مجله ادبی است که دوشنبه شب‌ها به هزار توی شعر و ادبیات شیرین فارسی و تازه‌های شعر و ادبیات و نشر این حوزه می‌پردازد و همچنین نقد ادبی نشریات را مد نظر قرار داده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی احسان وحیدزاده در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید شده است و آیتم‌های گوناگونی از قبیل اخبار، معرفی تازه‌های نشر، معرفی کتاب، گزارش و ... را شامل می‌شود و سعی در افزایش آگاهی و دانش مخاطبان در حوزه ادبیات دارد. 

علیرضا بهرامی، مجری برنامه «هزاره شعر»، پیشتر اجرای میز شعر از برنامه «شب ادبیات» و نیز برنامه «شب شعر» شب‌های هنر شبکه چهار سیما را عهده دار بود که این برنامه هم به تهیه کنندگی احسان وحیدزاده، در نیمه دوم سال 1399 روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رفت.

 برنامه «هزاره شعر» از این هفته در جدول پخش شبکه چهار سیما قرار گرفته است و دوشنبه شب‌ها ساعت 23 پخش می‌شود.

«نفوذی» روی آنتن می‌رود/ روایتی از ترور شهیدان رجایی و باهنر

فیلم مستند «نفوذی» به کارگردانی جواد موگویی محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح در قالب پنجمین جشنواره تلویزیونی مستند و به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر روز دوشنبه هشت شهریورماه ساعت 20 از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

مستند «نفوذی»، روایتی صریح و جدی از زندگی مسعود کشمیری، عامل ترور شهیدان رجایی و باهنر است.

مسعود کشمیری از جمله نیروهای سازمان منافقین بود که با نفوذ در دستگاه‌های اجرایی کشور، زمینه‌ساز بمب‌گذاری در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشت شهریور 1360 و شهادت شهیدان رجایی و باهنر شد. مستند نفوذی به بازخوانی بخش‌هایی از زندگی این فرد پرداخته است.

اتمام تصویربرداری سریال «جزر و مد»

تصویربرداری سریال «جزر و مد» به کارگرانی علی عبدالعلی زاده به پایان رسید.

«جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن توکل‌فرد که سریالی 30 قسمتی در ژانر اجتماعی است و در استان خوزستان تولید شده، اواخر سال 1399 وارد مرحله تولید شد و تصویربرداری آن 23 خرداد 1400 پس از چهار ماه به پایان رسید.

رضا فیاضی، نصرالله رادش، مهدی امینی‌خواه، افسانه ناصری، فریده دریامج، خشایار راد و... از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

قصه این مجموعه متناسب با فضای جنوب کشور بوده و عمده داستان در جنوب کشور می‌گذرد.  قصه سریال «جزر و مد» درباره آدمی با نام لطیف که اصالتا جنوبی و با زن و بچه خود در تهران زندگی می‌کند که در میان داستان سر او را کلاه می‌گذارند و خانه او را می‌گیرند و وی به ناچار به اهواز و به خانه پدری خود بر می‌گردد تا دوباره به زندگی خود سر و سامان بدهد.

سریال «جزر و مد» که این روزها مراحل پش تولید خود را پشت سر می‌گذارد قرار است به زودی از یکی از شبکه‌های سیما روی آنتن برود.

حضور پسرِ خسروشکیبایی در طولانی‌ترین سریالِ تلویزیون/ تصویربرداری که در گیلان از سرگرفته شد + عکسمهدی فخیم‌زاده با نقشی متفاوت برگشت/ جزئیاتی از سریالِ جدید شبکه سهتلویزیون می‌گوید برای ساختن سریال "حبیب ابن مظاهر" پول نداریم/ تماشای سریال "طفلان مسلم" عده‌ای را راهی بیمارستان کرد + فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال رسانه ملی مستند سریال رسانه ملی مستند ترور شهیدان رجایی و باهنر تصویربرداری سریال علیرضا بهرامی شبکه چهار هزاره شعر روی آنتن جزر و مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب

فصل جدید مجموعه مستند «رخ مادر» روایتی از زندگی مادران شهدا از امشب از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • آقا معلم در لیست ترور!