Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:59:50 GMT

وضعیت مصدومیت لوئیس سوارز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۳۷۷۹

وضعیت مصدومیت لوئیس سوارز مشخص شد

باشگاه اتلتیکو مادرید آسیب دیدگی لوئیس سوارز از ناحیه زانو را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لالیگا بامداد امروز از سری مسابقات هفته سوم فصل 22-2021 در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میزبان ویارئال بود و نهایتاً این بازی پرفراز و نشیب و جذاب با نتیجه 2-2 به اتمام رسید. این نتیجه در حالی رقم خورد که اتلتیکو تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود عقب بود اما گل به خودی بازیکن ویارئال باعث شد که تیم دیه گو سیمئونه یک امتیاز ارزشمند کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل اول اتلتیکو مادرید در دیدار برابر ویارئال توسط ستاره اروگوئه‌ای این تیم یعنی لوئیس سوارز به ثمر رسید. با این حال سوارز در دقیقه 70 مسابقه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و جای خود را به سائول نیگز داد؛ موضوعی که نگرانی هواداران اتلتیکو را در پی داشت.

 

 

 

 

در همین راستا باشگاه اتلتیکو مادرید طی بیانیه ای درباره وضعیت مصدومیت لوئیس سوارز شفاف‌سازی کرده است. بر این اساس ستاره اروگوئه ای از ناحیه پشت زانو دچار آسیب دیدگی شده و طی روزهای آینده معاینات دقیق تری روی پای این بازیکن انجام خواهد گرفت. با این حال سوارز به طور قطع نمی تواند تیم ملی اروگوئه را در رقابت های ملی پیش رو همراهی کند. همچنین حضور او در مسابقه بعدی اتلتیکو مادرید بعد از بازی‌های ملی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!