Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی درویشی روز دوشنبه در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر افزود: اینکه از بین ۵۲ دستگاهی که تمامی مستندات خود را ارائه کردند انتخاب برترین ها صورت گیرد  کار دشواری است چرا که دستگاه‌های زیادی شایسته تقدیر بودند.

وی بیان کرد: با این وجود در شاخص های عمومی و اختصاصی شرکت آب و فاضلاب و اداره کل ثبت و احوال استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی ادامه داد: در شاخص عمومی  اداره امور مالیاتی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، در گروه آموزشی و پژوهشی اداره کل فنی و حرفه ای استان بوشهر، در گروه زیربنایی و زیرساخت شرکت آب منطقه ای و در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز دانشگاه علوم پزشکی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: در گروه عمومی و قضایی نیز اداره کل امور اقتصادی و دارایی و در شاخص بیشترین ارتقا نسبت به سال گذشته ستاد نظارت گمرکات استان بوبشهر به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

درویشی افزود: در شاخص جذب منابع ملی و استفاده از ظرفیت قانون بودجه اداره کل راه و شهرسازی و در شاخص اصلاح ساختار سازمانی و واگذاری تصدی‎های دولت نیز اداره کل دامپزشکی رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: از دی ماه سال گذشته فرایند انتخاب دستگاه‌‏های اجرایی برتر استان بوشهر آغاز شد که در جریان آن با وجود عملکرد مناسب برخی از دستگاه‎ها به دلیل اینکه مستندسازی قابل قبولی نداشتند در بین دستگاه‌های برتر جایگاهی پیدا نکردند.

درویشی اظهارداشت: در انتخاب دستگاه‏های اجرایی برتر برخی اعتقاد به انتخاب آن به صورت دوره ‎ای هستند اما با توجه به اصل شایسته گزینی می‏ طلبد با اجتناب از انتخاب ادواری دستگاه برتر براساس عملکردی که داشته مورد ارزیابی قرار گیرد که با این رویکرد امکان دارد بر خلاف انتخاب دوره ‏ای یک دستگاه حتی برای ۱۰ سال متوالی به عنوان دستگاه برتر انتخاب شود.

وی گفت: امسال عملکرد دستگاه‌ها در شاخص‌های عمومی و اختصاصی توسط تیم‌های کارشناسی مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت ۱۱ دستگاه اجرایی برتر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

درویشی اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی برتر باید چراغ راهنمایی برای دیگر دستگاه‌ها قلمداد تا ضعف‌ها و مشکلات آنها برطرف شود.

 وی در بخش دیگری از صحبت‏های خود اظهار کرد: تکمیل پروژه‎های نیمه‏ تمام بویژه توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی، سد و آب شیرین ‎کن در این چند سال از اولویت ‏های استان بوشهر بوده و در اجرا پروژه ‎ها همواره نگاه بر اتمام آنها در بازه زمانی تعیین شده بوده است.

وی یادآور شد: امسال همزمان با هفته دولت پروژه‌های عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومان و پروژه‌های اقتصادی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌‏برداری قرار گرفتند.

برچسب‌ها هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی جشنواره شهید رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی جشنواره شهید رجایی هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی جشنواره شهید رجایی استان بوشهر دستگاه برتر اجرایی برتر دستگاه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • توقیف ۴۴ هزار تُن روغن غیرقابل مصرف‌ در بندر شهید رجایی
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد