Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@20:45:21 GMT

جاذبه های کرمانشاه مهمان کشور دوبی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۳۸۲۵

جاذبه های کرمانشاه مهمان کشور دوبی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر معاون گردشگری استان گفت : قرار است در رویداد بین المللی اکسپو دستاورد‌ها و محصولات صنایع دستی استان کرمانشاه در فضایی به مساحت ۵۷ متر به سراسر دنیا عرضه شود.

او گفت : در بخش گردشگری همه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان معرفی می‌شود که امیداواریم دستاورد خوبی از این سفر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به ثبت جهانی اورامانات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مدت کوتاهی از ثبت جهانی این اثر طبیعی گردشگری می‌گذرد، رویداد اکسپو بهترین فرصت برای معرفی این اثر مهم طبیعی استان است که می‌تواند زمینه حضور گردشگرانی از سراسر دنیا به این منطقه را فراهم کند.

 صابر افزود: رویداد بین المللی اکسپو دبی پاییز امسال برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه به برگزاری مراسم روز جهانی گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: در این رویداد که اوایل مهرماه برگزار می‌شود برنامه‌هایی برای معرفی جاذبه‌های استان به فعالان گردشگری ۱۵ استان در نظر گرفته ایم.

او با بیان اینکه کرمانشاه جز ۵ استان منتخب کشور است که از این فرصت بهره‌مند شده، افزود: به مناسبت روز جهانی گردشگری در بازدیدی یک روزه مسیر‌های گردشگری استان از جمله اورامانات به فعالان گردشگری استان‌های دیگر معرفی می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناظر زیبا آثار تاریخی آثار باستانی گردشگری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد