Web Analytics Made Easy - Statcounter

وب سایت رسمی روزنامه یدیعوت احرونوت در مصاحبه ای با یک پروفسور اسرائیلی به مسئله واکسیناسیون در اسرائیل پرداخت.

در این گزارش آمده است: پروفسور شموئل شپیرا فردی است که در هشت سال گذشته ریاست یکی از مخفی ترین و مهمترین نهادها در اسرائیل را بر عهده داشته است. وی رئیس موسسه بیولوژیکی در Ness Ziona بود. او کسی است که بعد از شیوع همه گیری کرونا، ساخت واکسن اسرائیلی را عهده دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفسور شموئل در رابطه با واکسن فایزر و واردات آن به اسرائیل گفت: "ما کشوری هستیم که به اندازه کافی مهم و بزرگ هست و میتوانیم واکسن مخصوص خود را داشته باشیم. ممکن است فردا روابط خوبی با این کشور [آمریکا] یا کشور های دیگر نداشته باشیم و واکسن از آنها دریافت نکنیم.

"مقامات دولتی ماه ها مارا متوقف کردند. من اسناد دارم. واقعاً تباهی است."

 

وی در جمله‌ای کنایه آمیز درباره واردات واکسن های فایزر و مدرنا به اسرائیل با اشاره به اینکه از ساکنان این منطقه به عنوان موش آزمایشگاهی واکسن فایزر استفاده شده گفت: "ممکن است مدیرعامل یک شرکت تصمیم بگیرد که آزمایش برای بررسی نتیجه واکسن هایشان را نه بر روی شهروندان اسرائیل، بلکه بر روی شهروندان سنگاپور انجام می دهد. آنوقت چکار کنیم؟ "

شموئل شپیرا درباره علت اینکه چرا واکسن اسرائیلی ساخته نشد، گفت : من مستندانی دارم که نشان میدهد مقامات دولت ماه ها مارا متوقف کردند. آنها گفتند ساخت واکسن اسرائیلی غیر ضروری است. ما در جولای ۲۰۲۰ یک واکسن موثر را در دست داشتیم. وزارت بهداشت، چهار مرتبه ما را به دلایلی که در نظر من و بسیاری از افراد موسسه بی ربط بود، رد کرد.

در رابطه با دور سوم واکسیناسیون باید بگویم که مشکلات زیادی در این رابطه وجود دارد. وقتی در یک مشکل پزشکی جدی وجود دارد، ما تلاش میکنیم که از چندین جهت متفاوت به عامل بوجود آورنده آن مشکل ضربه بزنیم. اما در اینجا آنها دوباره برای دفعه سوم، از همان راه قبلی و با همان واکسنی که برای این نوع جهش یافته متناسب نیست، به کرونا حمله می کنند.

فکر نمی کنم واکسن فایزر، واکسن فوق العاده ای بود. این واکسنی بود که برای چهار تا پنج ماه خوب بود، اما در مقابل جهش های جدید، سریعا کارایی خود را از دست میدهد.

اساساً ما همچنان آزمایشگاه جهان برای مشاهده نتیجه واکسن هستیم، در تزریق نوبت اول و دوم واکسن ها، ما آزمایشگاه واکسن بودیم و اکنون در دور سوم تزریق واکسن، وضعیت ما هنوز مانند دور اول و دوم است و آزمایشگاه جهانی واکسن هستیم. خود من واکسن نمیزنم و کمی منتظر میمانم ببینم چه میشود.

 یدیعوت احرونوت در گزارش خود نوشت : "او در کتابی که قرار است منتشر کند، The Pandemic Circus، مکرراً می گوید: اسرائیلی های واکسینه شده، در واقع در آزمایش جمعی یک شرکت تجاری شرکت کردند."

در کشوری [رژیم صهیونیستی] که کلمه "pfizer" را به یک کشتی نجات بین المللی تبدیل کرد، پروفسور شپیرا هنوز به [واکسن] اسرائیلی خود اعتقاد دارد.

اسرائیلی های واکسینه شده، در واقع در آزمایش جمعی یک شرکت تجاری شرکت کردند

منبع: مشرق

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • آتش‌بس نزدیک است؟
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود