Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آخرین نیوز، حجت الاسلام محمدعلی لیالی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، با اشاره به سرمقاله مسیح مهاجری خطاب به وی گفت: جناب آقای مسیح مهاجری! آیا حاضر هستید نسبت به عملکرد ۴۰ ساله خود گزارش دهید و بگویید در عرصه فرهنگی کشور چه کردید؟ شما مشاور و معاون اکثر دولت های پس از انقلاب از جمله هاشمی غیر از احمدی نژاد بودید و باید پاسخگو باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای پاسخگویی طلبکار شده اید!

وی افزود: شما قرار نیست نظام را محاکمه کنید بلکه شما خود باید پاسخگو باشید و نسبت به عملکرهای دولت‌های اشرافی و دولت‌های متکبر برخاسته از اشرافیت که عملکرهای بسیار منفی را داشتند و با رأی منفی جامعه مواجه شدند جواب بدهید.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی اظهار داشت: برفرض اینکه بپذیریم آقای رئیسی کارهای پوپولیستی انجام داده، من خواهش می‌کنم شما و آقای روحانی یک بار جرأت بکنید و بین مردم راه بروید و با آنها صحبت کنید؛ شما آنقدر اندرون کاخ‌ها نشسته اید که زخم بستر گرفته اید.

نقش روزنامه جمهوری در تئوریزه کردن اشرافیت

وی خاطرنشان کرد: دوسال جرأت نکردید از کاخ‌های خود بیرون بیایید و با مردم سخن بگویید و اگر قرار بود طرحی را افتتاح کنید، از پشت قابل تلویزیون و دورادور علی برکت الله می‌گفتید.

حجت الاسلام لیالی گفت: قبل از اینکه مسیح مهاجری سؤال کند ما باید سؤال کنیم که اموال حزب جمهوری کجاست؟ چرا تفکر برآمده از اشرافیت در این نظام را شما و تیمتان در روزنامه جمهوری تئوریزه کردید؟ امامی که خودش را خادم محرومان می‌دانست در کجای اندیشه شما جای دارد؟

دولت هاشمی در اندیشه توسعه لیبرالیسم غربی مردم را ضعیف و عدالت را نابود کرد 

وی ادامه داد: برفرض اینکه آقای رئیسی هیچ کاری نکند، همینکه مسئولین از جنس مردم و در میان مردم باشند بالاترین خدمت است و اگر نتواند دردی از دردهای ملت را دوا کند، خودش درد مردم نیست؛ دولت هاشمی در اندیشه توسعه لیبرالیسم غربی مردم ضعیف را فدا کرد و عدالت را نابود کرد تا لیبرالیسم اقتصادی شکل بگیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: ما احتیاج به مدیریت حاج قاسم داریم که از عراق به خوزستان بیاید و در وسط گل و لای و بین سیل زدگان به درد مردم برسد.

وی عنوان کرد: ما هنوز هم دلمان برای احمدی نژاد سال 84 تنگ شده است زیرا گفتمان او گفتمان عدالتخواهی بود، گفتمان فقرا و محرومین بود و اتفاقا آقای احمدی نژاد از زمانی منحرف شد که تفکر اشرافی شما را در پیش گرفت.

مردمی بودن رئیسی؛ دلیل هجمه های اصلاحات

حجت الاسلام لیالی تأکید کرد: اکنون ما درگیر مسئولان اشرافی شده ایم که مظهر و نماد آنان اشرافیت و تهران نشینی است و نگاهشان به بالای شهر است و کاری به روستاها ندارند؛ من تصریح می‌کنم که ما گرفتار مدیرها و وزرایی شده ایم که پای تخت برخی پایتخت نشینان نشسته اند و بر گرده مردم سوار شده اند.

وی در پایان یادآور شد: آقای مهاجری و جریان اصلاحات دارد می‌سوزد که دولت مردمی روی کار آمده است که با مردم است و بین مردم قرار دارد؛ اگر هم قرار است مذاکره کنیم، باید با مردم و نخبگان مذاکره کنیم نه با غرب گرایان و غرب گدایانی که درد مردم را نمی‌فهمند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: حجت الاسلام مسیح مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری اندیشه های فلسفی معلم شهید در برنامه رادیویی سوفیا بررسی می شود.

این برنامه امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ با حضور مهمانانی همچون مجید حمید زاده مدرس حوزه ودانشگاه، حسین غفاری از شاگردان شهید مطهری، حجت الاسلام عسگر دیرباز رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و حجت الاسلام مهدی جهان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور خواهند داشت.

کارشناس مجری این برنامه روح الله منامی معاون علمی مجمع فلاسفه ایرانی خواهد بود و به صورت زنده نیز از اپلیکیشن ایران صدا پخش خواهد شد.

کد خبر 6092827 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است