Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@16:29:28 GMT

۱۱ طرح عمرانی در بوکان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۴۲۸۱

۱۱ طرح عمرانی در بوکان افتتاح شد

فرمانداربوکان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کنستانتره سیب، مدرسه ۱۰ کلاسه خیرساز"مهندس محمدمهدی نجات"،واحد بوجاری و بسته‌بندی غلات و حبوبات و طرح گاز رسانی به ۱۰ روستایی بوکان است که برای اجرای آنها در مجموع ۲۶۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کنستانتره سیب در بوکان به بهره‌برداری رسید

محمد امین‌زاده افزود: نخستین کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کنستانتره سیب در بوکان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: کارخانه تولید رب ابراهیمی واقع در اراضی روستای حسین‌مامه از توابع بخش سیمینه در زمینی به مساحت ۳۰هزار مترمربع با ظرفیت ۶هزار تن در سال به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح  برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شده است.

فرماندار بوکان گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با هدف تثبیت و افزایش سطح زیر کشت محصول در منطقه و تامین غذایی مورد نیاز جامعه و افزایش ارزش افزوده احداث شده است.

مدرسه ۱۰ کلاسه  خیرساز "مهندس محمدمهدی نجات" افتتاح شد

فرماندار بوکان اضافه کرد: این مدرسه با زیربنای ۶۵۰ مترمربع در منطقه امیرآباد بوکان که منطقه کم برخوردار است احداث شده که برای احداث این فضای آموزشی  ۲۴ میلیارد ریال توسط خیر نامی "مهندس محمدمهدی نجات" و با همت نماینده وی در شهرستان بوکان "ملاخضر عمری" احداث شده است.

وی افزود: این خیر تاکنون بیش از چهار واحد وفضای آموزشی در شهرستان بوکان احداث کرده است.

واحد بوجاری و بسته‌بندی غلات و حبوبات به بهره‌برداری رسید

امین زاده ادامه داد: واحد بوجاری و بسته‌بندی غلات و حبوبات آقای عزیززاده با ظرفیت پنج تن در ساعت برای ۶ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

وی افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۳۰ میلیارد ریال و اعطای تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید به میزان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳هزار مترمربع در اراضی روستای تبت از توابع بخش مرکزی احداث شده است. 

گازرسانی به ۱۰ روستای محور تیکان‌تپه به بهره‌برداری رسید

فرماندار بوکان افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح طرح گاز رسانی به ۱۰ روستایی محور تیکان‌تپه از توابع بخش مرکزی بوکان به بهره برداری رسید.

وی گفت: با افتتاح طرح گاز رسانی به این محور حدود ۸۰۰ خانوار روستاهای تکان‌تپه، برده‌زرد، دزریولی، قاطانقور، قره‌براز، باغچه، ساریقامیش، درویش‌علی، احمدآباد، ینگی‌کند بعد از اتمام ایستگاه تقلیل فشار و نصب انشعابات گاز از نعمت گاز بهره مند خواهد شد.

 امین زاده بیان کرد: ۷۱ میلیارد ریال برای اجرای لوله گذاری و احداث شبکه توزیع پروژه گازرسانی به این ۱۰ روستای محور تکان تپه هزینه شده است.

مراحل اجرایی پروژه مجتمع آبرسانی حصار و اجرای خط انتقال آب چاه‌های جدید حصار به بوکان آغاز شد

فرماندار بوکان افزود: طرح خط انتقال با ۲هزار و ۲۰۰ متر شامل لوله‌گذاری با لوله‌های چدنی و احداث حوضچه شیرآلات و با هدف تامین بخشی از آب شرب شهر بوکان در مدت زمان یک‌ماه با اعتبار ۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی هدف از اجرای این طرح را  تامین آب روستاهای حصار، تبت، کهریزه سردار و ینگیجه است و شامل اجرای خطوط انتقال و احداث مخزن با اعتبار اولیه ۱۴۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، ۳۱ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی با هزینه ۵۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان به مناسبت هفته دولت در ۲ بخش مرکزی و سیمینه به بهره‌برداری می‌رسد.

هفته دولت از دوم شهریور در آذربایجان غربی نظیر دیگر مناطق کشور آغاز شده و تا هشتم شهریورماه جاری ادامه دارد.

هشتم شهریور امسال، چهلمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر شهید ایران است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی هفته دولت آذربایجان غربی افتتاح طرح بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی هفته دولت آذربایجان غربی وزارت جهاد کشاورزی هفته دولت آذربایجان غربی افتتاح طرح بوکان بهره برداری رسید کارخانه تولید رب فرماندار بوکان میلیارد ریال احداث شده ۱۰ روستای هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی هرمزگان، همزمان با حضور محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که در پی سفر استانی رئیس دستگاه قضا انجام گرفته است، در مراسمی به شکل ویدئوکنفرانس ۱۲ طرح به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان‌، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان است.

رئیس سازمان زندان‌ها روز گذشته در جریان برنامه‌های سفر به استان هرمزگان، پس از حضور در بشاگرد و پیگیری امور قضائی این شهرستان، از زندان شهرستان میناب نیز بازدید کرد.

محمدی همچنین به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در نشست مسئولان قضائی و اجرایی این شهرستان که در محل زندان انجام شد، نیز حضور یافت. در این نشست رئیس دادگستری و فرماندار میناب گزارشی از موضوعات و مشکلات این شهرستان ارائه دادند.

حضور در محل اسکان زندانیان، دیدار با پرسنل و همچنین رصد اقدامات تحولی در بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب دنبال شد.

قرار است امروز پنجشنبه نیز برنامه‌های دیگری با محوریت اقدامات قضائی به‌ویژه در حوزه زندانبانی با حضور این مقام قضائی در بندرعباس پیگیری شود.

گفتنی است حضور رئیس سازمان زندان‌ها در شهرستان‌های بشاگرد و میناب در راستای برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان بوده است.

کد خبر 6095009

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد