Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور  جوی پایدار و آرام حاکم خواهد بود گفت: این آرام بودن شرایط جوی هوا همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهد بود.

او ادامه داد : تنها در هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیائیان بیان کرد : از بعد از ظهر روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور و نفوذ جریانات شمالی بر روی سواحل دریای خزر، در استان‌های شمالی،  اردبیل و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش بینی می‌شود .

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: دو روز آینده در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود که گاهی با خیزش گرد و خاک همراه است و سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف و قسمتی ابری است. بیشترین دمای پایتخت به ۳۵ و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1108952 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور با بارش‌های امسال جبران شد
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات