Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس عنوان کرد: کارخانه مواد غذایی وشکلات سازی آذرنوش تجرا از جمله پروژه‌هایی بود که در این آیین توسط بخش خصوصی و همکاری اداره صنعت، معدن، تجارت و شهرک صنعتی ملوسجان باصرف اعتباری افزون بردوازده میلیارد تومان در زمینی به مساحت دو هزارمتر مربع و زیربنا یک هزار مربع افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اظهار کرد: با به بهره برداری رسیدن این واحد تولیدی برای ۱۲ نفر بطور مستقیم و ۴۰ نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

او همچنین به افتتاح تقاطع دنجان و ایمن سازی محور شاه قطب الدین به شهر بیضاء با صرف اعتباری افزون بر سه ملیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بیضاء همچنین دو زمین چمن مصنوعی فوتسال در روستا‌های تل بیضا و شهیدآباد با صرف اعتباری افزون بر یک میلیارد و ششصد میلیون تومان با مشارکت وزارت نفت و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به بهره برداری رسید.

رضایی، همچنین از افتتاح نمایندگی تراکتور سازی تبریز شعبه شهرستان بیضاء باصرف اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت یک هزار و هفتصد متر مربع با ارائه خدمات فروش پس از فروش ماشین آلات و ادوات کشاورزی با صرف اعتباری افزون بر با مشارکت بخش خصوصی و همکاری مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گفته رضایی با توجه به فعال بودن حوزه کشاورزی در این این شهرستان، نمایندگی مذکور می‌تواند در زمینه‌های مختلف خدامات لازم را به کشاورزان شهرستان ارائه کند.

واحد تولید گل رز شاخه بریده با صرف اعتباری افزون برپنج میلیارد تومان در زمینی به مساحت هشتصد و پنجاه متر مربع با ظرفیت تولید هشتصد و پنجاه هزار شاخه گل و ایجاد اشتغال مستقیم برای ده نفر از دیگر پروژه‌های آورده قابل افتتاح در این شهرستان بود؛ آورده سرمایه گذار برای افتتاح مجموعه معادل ۲/۵ میلیارد تومان بوده و‌۲/۵ میلیاردتومان هم از محل تسهیلات بانکی به این پروژه اختصاص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فاری افتتاح به یک واحد گلخانه تولید سبزی و صیفی جات با صرف اعتباری افزون بر یک ونیم میلیارد تومان در زمینی به مساحت سه هزار و دویست و پنجاه متر خبر داد و گفت با با افتتاح این مجموعه به صورت مستقیم برای چهار نفر شغل ایجاد می‌شود.

رضایی از افتتاح همزمان چهل یک واحد مسکونی محرومان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی «ره» خبر داد و یادآور شد: برای ساخت هر واحد سی میلیون تومان کمک بلاعوض ویکصد میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت طرح عمرانی خدماتی مسکن محرومان استانداری فارس میلیارد تومان در زمینی به مساحت میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد

دریافت 43 MB

تصویربردار: صدیقه صباغیان

کد خبر 6094316

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون گرگان
  • افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار