Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی شامگاه دوشنبه در نشستی با حضور مسئولان و رابطان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به میزبانی سالن آمفی تئاتر بهمن با بیان اینکه ارتقای سواد رسانه‌ای جدی گرفته شود، تاکید کرد: روابط عمومی‌ها نیازمند آموزش هستند تا بتوانند این سواد رسانه‌ای را ترویج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سواد رسانه‌ای لازمه دنیای امروز است، افزود: دستگاه‌های اجرایی بخشی از بودجه فرهنگی خود را به ویژه در حوزه روابط عمومی به آموزش سواد رسانه‌ای اختصاص دهند چرا که اهمیت بسزایی دارد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بخش اعظم هجمه دشمنان در فضای مجازی است، تاکید کرد: باید مردم را به سلاح سواد و آگاهی تجهیز کرد.

امینی با بیان اینکه بخشی از آسیب‌ها و مشکلاتی مانند بی اعتمادی در واقع از فقدان آگاهی نشئت می‌گیرد، افزود: روابط عمومی‌ها در راستای جلب اعتماد آنان به نظام و اقدامات صورت گرفته در این چهار دهه، تأثیر بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه زحماتی که در این چهار دهه با خون دل کشیده شده توسط روابط عمومی‌ها و ارتباط با رسانه‌ها، منتقل می‌شود، گفت: بخشی از مردم نسبت به اقدامات صورت گرفته کم آگاه هستند و لذا باید در این حوزه کار بیشتری کرد.

امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها خدمت دولتمردان را به مردم و توقعات مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند و به عبارتی پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند، گفت: نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی بسیار مهم است و دستگاه‌های اجرایی باید به این نقش واقف باشند.

کد خبر 5293228

منبع: مهر

کلیدواژه: روابط عمومی عباس امینی شاهرود ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل دولت سیزدهم محرم 1400 روابط عمومی ها سواد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار عجیب با شرایطی خطرناک از سوی یک دستگاه تاکسی، سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی از شناسایی و احضار راننده خاطی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بهنام پاکزاد؛ سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند‌. این در حالی‌ است که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیئت انضباطی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • آموزش سواد مالی به کودکان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  •  ارتقای سواد سلامت مردم/ محور کار شورای سلامت، سند جامع سلامت باشد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • ارتقای روابط تجاری با افتتاح یک مسیر ریلی جدید + فیلم
  • رئیسی: روابط ایران و سریلانکا افزایش یابد