Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبل از برگزاری اردو، اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا مبتلا شدند و این ۲ نفر، به قرنطینه رفتند. تست ملادن، مربی گلر‌ها هم مثبت شده است. در بدو ورود بازیکان تیم ملی به تمرینات، از آن‌ها تست گرفتیم برای اطمینان، آن‌ها را به قرنطینه بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست بازیکنان تیم ملی فوتبال، منفی شد و خوشبختانه توانستیم تمرینات را برگزار کنیم.

خورشیدی افزود: با نظر اسکوچیچ، ابراهیم میرزاپور به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی انتخاب شد. ماریاتوت (دستیار اسکوچیچ) وظیفه تمرینات و مسائل فنی را بر عهده گرفت. او امروز در تمرینات حضور داشت. امید داریم با منفی شدن ۲ تست متوالی، اسکوچیچ و هاشمیان در بازی مقابل سوریه حضور داشته باشند. تمام لژیونر‌ها تا تمرین فردا بعداز ظهر در اردو حاضر هستند. سردار آزمون با نظر کادر فنی، با یک روز تاخیر به جمع ما اضافه می‌شود. انصاری فرد و عزت اللهی، امشب به اردو اضافه خواهند شد. این بازیکنان در صورت منفی شدن تستشان، می‌توانند به تمرینات تیم ملی راه پیدا کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال یادآور شد: روز جمعه ساعت ۱۵ برای دیدار مقابل عراق با پروازی اختصاصی به قطر سفر می‌کنیم. از عزیزی خادم و زاگرس (اسپانسر تیم ملی) تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را با ما داشتند.

بیشتر بخوانید

لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال منفی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز

با شکست سه نماینده تیم بوکس امید ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، کار این تیم با کسب سه مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید ایران با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز