Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:24:14 GMT

میرزاپور مربی گلرهای تیم ملی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۵۰۸۹

میرزاپور مربی گلرهای تیم ملی شد

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران به عنوان مربی گلرهای موقت تیم ملی انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، با اعلام مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، در تست کرونای اخیری که از اعضای تیم ملی گرفته شده، تست ملادن زگانیر مربی گلرهای تیم ملی مثبت اعلام شده است.


پس از این اتفاق و با نظر دراگان اسکوچیچ و موافقت فدراسیون، ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در کادرفنی تیم‌های فولاد خوزستان، پیکان تهران، پاس همدان، گل گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد را به عنوان مربی گلر در کارنامه دارد، به عنوان مربی گلرهای موقت تیم ملی انتخاب شد تا در دو بازی ایران برابر سوریه و عراق وظیفه آماده‌سازی دروازه‌بانان تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده سه دروازه‌بان دعوتی تیم ملی ایران هستند، تیم ملی در نخستین بازی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید روز پنج شنبه به مصاف سوریه برود.

ابراهیم میرزاپور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم میرزاپور مربی گلرهای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فصل 24-2023 بوندسلیگا واقعا خاص بود. لورکوزن به یازده سال سلطه بایرن پایان داد و قهرمان شد و اشتوتگارت نیز توانسته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

تیم تحت رهبری سباستین هوینس، 14 سال پس از آخرین حضور در لیگ قهرمانان، حالا از نظر ریاضی جواز حضور در لیگ قهرمانان بعدی را تضمین کرده است. پیروزی بروسیا دورتموند مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی باعث شد بوندسلیگا پنج سهمیه در لیگ قهرمانان داشته باشد.

امروز وقتی از هوینس در مورد حضور در لیگ قهرمانان سوال شد، او گفت دوست دارد به رئال برخورد کنند: «نمی خواهم دروغ بگویم، بازی در مادرید و مقابل رئال احتمالا خاص‌ترین بازی برای ما خواهد بود، اما برخورد به بقیه تیم های سید یک لیگ قهرمانان نیز هیجان انگیز است».

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد