Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، در یکی از رستوران های تایلند جسد گندیده یک مرد 61 ساله را کشف کردند که رئیس رستوران او را کشته بود و از گوشتش در غذاها استفاده می کردند.

همه ی ما به خصوص نسل جوان رستوران رفتن را دوست دارند اما آیا از سلامت غذاهایی که می خورید مطمئن هستید یا خیر ؟ ماجرا فراتر از استفاده از گوشت خر به جای گوشت گاو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجوان مردی صاحب رستورانی تیتر روزنامه ها شد ؛ اوایل این هفته پس از پیدا شدن تکه های گوشت در نودل رستوران گیاهی دردسر ساز شد از شما می خواهیم این مطلب را دنبال کنید ؛ فردی در غذای گیاهی اش گوشت پیدا کرد که بسیار بهت زده شد به همین خاطر به مقامات شکایت کرد و این امر منجر به کشفیات وحشتناکی شد.

پیگیری های انجام شده نشان داد که گوشت گوساله یا خوک نبوده بلکه در حقیقت گوشت انسان است که در غذاها استفاده می کند .مقامات بعد از بررسی ساختمان ، آشپزخانه را پیدا کردند آنجا دیوارها و کف زمین آلوده به خون شده بودند و تکه های گوشت روی زمین ریخته شده بود!

پلیس وحشت زده تایلندی چیزی را دید که اصلا خوش آیند نبود ، او جسد گندیده مرد 61 ساله را در مخزن پیدا کرد. به نظر می رسید که صاحب رستوران در روز چهارشنبه فرار و رستوران را رها کرده بود.این بدن از شکل افتاده بعدها توسط مشتری ثابت رستوران شناسایی شد.

مقتول در 21 اکتبر با برادرش در رستوران هنگامی که چیزی می نوشیدند دیده شدند.طبق بررسی های انجام شده این فرد با صاحب رستوران جر و بحث لفظی داشته بعد بحث بالا گرفته و آسیب های مهلکی به فرد 61 ساله وارد شده صاحب رستوران ضربه ای به سر و شش ضربه چاقو به شکم و پای او زده است .

پلیس اظهار می کند که قصد صاحب رستوران این بوده که با خرد کردن این جسد و ریختن در غذای مشتریان از شر جسد خلاص شود. همچنان کامل مشخص نیست آیا مشتریان گوشت انسان را خورده اند یا نه؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد مقتول اخبار حوادث گوشت قتل رستوران جسد مشتری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سحر قریشی مهدی طارمی و سحر قریشی فال نیکی کریمی بازار آزاد ایران صاحب رستوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون

بعداز اعلام تردید ده‌روسی درباره توان مالی دم برای تمدید قرارداد قرضی آزمون، پنج تیم از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، ترکیه و عربستان برای جذب مهاجم ملی پوش فوتبال ایران اقدام کرده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا با یک انتقال جذاب برای ایرانی‌ها همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد.

آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت و بیشتر مصدوم بود، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

دیگر خبرها

  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • پختن، سرنوشت شوم زمین و زمینیان؟
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد