Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:30:32 GMT

می روم تنها دوبله می کنم و برمی گردم!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۵۳۴۵

می روم تنها دوبله می کنم و برمی گردم!

منوچهر والی زاده درباره ی وضعیت این روزهای دوبله در شرایط کرونا می گوید: زیبایی ها و جذابیت های کار دوبله به دلیل کرونا از بین رفته است، تنهایی می رویم و در استویو می نشینیم و به جای سه نفر می گوییم و می آییم. این پیشکسوت دوبله درباره ی همکاری اش در دوبله بازی «مختار» نیز می گوید: اوایل سال گذشته بود که این کار را دوبله کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر والی زاده در گفت و گویی با ایسنا درباره فعالیت های خود در وضعیت این روزهای کرونا می گوید: از دست کرونا چند روزی است در تهران نیستم؛ کار می کنم اما نه پیوسته.

والی زاده که مدت هاست که گوینده رایو پیام است، می گوید: معمولا سه شنبه صبح ها در رادیو پیام برنامه اجرا می کنم اما اگر نتوام و شرایط اجرا را نداشته باشم گوینده دیگری را جایگزین می کنند.

وی درباره ی وضعیت دوبله می گوید: زیبایی های و جذابیت های کار دوبله به دلیل کرونا از بین رفته است، تنهایی می رویم و در استویو می نشینیم و به جای سه نفر می گوییم و می آییم. از طرفی استودیوهای ضبط کوچک است آمد و شد زیاد می شود و باید در این شرایط بیشتر رعایت کرد. آدم نمی داند چطور مبتلا می شود.

این پیشکسوت دوبله درباره ی همکاری اش در دوبله بازی «مختار» نیز اظهار کرد: چند وقت پیش بود که تنهایی رفتم و نقشم را گفتم. نمی دانم کدام شخصیت بود. اوایل سال گذشته بود که کار را دوبله کردم. چنانچه موضوعات این چنینی پیش بیاید همکاری می کنم ولی خب الان جوانانی حضور دارند که بااستعداد و خوب و فعالند و بیشتر آنها کار می کنند؛ ما خیلی کمتر کار می کنیم.

منوچهر والی‌زاده تاکنون به جای بازیگران شناخته شده ای چون رابرت دنیرو، کیانو ریوز، تام هنکس، نیکلاس کیج، جیم کری، ویل اسمیت و جورج کلونی صداپیشگی کرده است و بسیاری صدای او را با نقش «لوک» در کارتون «لوک خوش شانس» می‌شناسند.  اما شخصیتی هایی که همیشه دوست داشته و جایشان صحبت کرده، شخصیت تام هنکس، تام کروز و ویل اسمیت بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منوچهر والی زاده والی زاده درباره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعدازظهر سه شنبه در جریان بازدید از ۳ واحد تولیدی اراک به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: بخش کارگری جز لاینفک تولید است و تولید مبتنی بر کار شکل می گیرد.

وی افزود: جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور و استان پا به پای برنامه تولید و اشتغال و برنامه های شعار سال گام بر می دارد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته در رشد تولید موفقیت های خوبی حاصل شد و راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در دو سال گذشته نیز عملکرد قابل قبولی داشت.

مخلص الائمه افزود: با تعامل و هم افزایی جامعه کارگری، تولید و کارفرمایی پایه های جهش تولید را سال گذشته بنا کردیم و به طور حتم امسال، جهش تولید را شاهد خواهیم بود.

مخلص الائمه ادامه داد: از کارگران انتظار می رود با لحاظ شراط کلی کشور، بهره وری را افزایش دهند تا در یک چهارچوب علمی و مدیریت دقیق علمی باید شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: تامین منابع مالی، سرمایه در گردش و ثابت برای شرکت های نوپا و تسهیل در تبادلات ارزی و نیز بر عهده دولت است.

کد خبر 6093374

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • بشاگرد مدال افتخار ایران