Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا در خصوص رفع تحریم ها و پولهای بلوکه شده نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه دولت باید با قوت و قدرت برخورد کند یعنی اگر دشمنان ما بدانند که دارای قدرت هستیم عقب نشینی می کنند.

«لطف الله فروزنده»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اولویت های دولت سیزدهم اظهار کرد: اولویت دولت را هم مقام معظم رهبری مشخص کردند و هم بارها خود رئیس جمهور بر مسائل اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم، حل و فصل مشکلات موجود و بی نظمی ها و واسطه گری و دلال بازی هایی که در بازار صورت می گیرد تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اولویت دیگر مسئله کرونا است و اینکه هرچه زودتر بتوانند مردم را واکسیناسیون کرده و مشکل را حل کنند. به نظر می‌رسد دولت به درستی اولویت را مشخص کرده و رئیس جمهور با تمام توان هم ستاد کرونا و هم ستاد اقتصادی را تشکیل می‌دهد و تقریبا هر وزیری می داند که باید در این زمینه گام جدی بردارد.

فروزنده در خصوص رفع تحریم ها و پولهای بلوکه شده نیز خاطرنشان کرد: در این زمینه دولت باید با قوت و قدرت برخورد کند یعنی اگر دشمنان ما بدانند که دارای قدرت هستیم عقب نشینی می کنند. راه حل این است که در درون بتوانیم آسیب و مشکلات را حل کرده و به توانمندی داخلی توجه و ظرفیت های بلا استفاده را فعال و اعتماد مردم را جلب کنیم این مسائل باعث می شود که دشمن ما عقب نشینی کند.

او متذکر شد: ما در صحنه سیاسی باید ارزشی و بر اساس مواضع خود عمل کنیم و از ظرفیت ها مخصوصا مقبولیتی که در منطقه داریم استفاده کنیم. خط قبلی، خط غلطی بود و نباید اصلا ادامه پیدا کند. FATF باید بررسی شود و اگر منافع ملی آسیب می بیند نباید به هیچ وجه تصویب شود.

فروزنده تصریح کرد: مسئله بسیار روشن است که عزم هر سه قوا این است که توانمندی داخلی را بالا ببرند. مقام معظم رهبری در دیداری که با دولت داشتند بر این مسئله تاکید کردند که حل مشکلات داخلی نباید به تحریم گره زده شود. در عرصه بین المللی باید از موضع خود دفاع کنیم تا آنجایی که ممکن است از موضع قدرت مذاکره کنیم اما یادمان باشد که اگر ما با موضع ضعف برخورد کردیم و دشمنان این احساس را کردند که حل مشکلات کشور تابع اراده آنها هست، فشار را بیشتر خواهند کرد ولی اگر ببینند اثری ندارد و ما کشور را به خوبی اداره می کنیم خود به خود تحریم ها بی خاصیت می شود.

او در خصوص تعامل بین دو قوه نیز عنوان کرد: رابطه بسیار خوبی برقرار است. 14 وزیر بالای 200 رای آوردند و شاید در طول تاریخ انقلاب چنین چیزی نداشتیم. وزرا با یک رای اعتماد بالایی شروع کردند و مجلس و دولت در اینکه موضوع معیشت را باید حل کنیم هماهنگ هستند و انشاالله این هماهنگی در بودجه هم بتواند خود را نشان بدهد. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت مقام معظم رهبری رئیس جمهور مسائل اقتصادی مشکلات بازی واکسیناسیون عقب نشینی انقلاب مجلس بودجه مشکلات واکسیناسیون رییسی رئیسی پولهای بلوکه شده عقب نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار