Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:32:22 GMT

لحظه درگیری عروس با داماد سر سفره عقد!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۵۶۹۳

لحظه درگیری عروس با داماد سر سفره عقد!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. چند روز پیش بود که شنا رفتن عروس و داماد روی استیج عروسی خبرساز شده بود به تازگی نیز درگیری عروس با داماد  به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این ویدئو در حالی که عروس و داماد در مقابل مهمانان سر سفره عقد نشسته اند ناگهان میان عروس و داماد یک درگیری رخ می دهد. در ابتدای این ویدئوی عروس در حالی که با راهبی که در مقابل او نشسته به صورت لفظی درگیر شده دیده می شود. لحظاتی بعد او درگیری لفظی را به داماد کشانده و سپس با دست یک ضربه به وی وارد می کند و از او می خواهد سفره عقد را ترک کند.

بیشتر بخوانید

شنا رفتن عروس و داماد روی استیج عروسی! + فیلم

در ادامه ماجرا راهبه با کمک خانواده عروس توانستند وی را آرام کنند و تشریفات عروسی انجام شود. بنا به گزارش رسانه های محلی درگیری عروس با داماد به علت جویدن تنباکو توسط داماد در حین مراسم عروسی  رخ داد.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و  تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو  با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: « شاید حق با عروس باشد اما رفتار او در مقابل مهمانان با داماد جالب نبود.» کاربر دیگر نوشت: « این بهترین روز زندگی این زوج بود، داماد نباید این روز را خراب می کرد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن عروسی عروس و داماد عروس و داماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شکار پهپاد اوکراینی توسط توسط پهپاد روسی | ویدئو

دریافت 6 MB


✅ پارسینTV
???? @parsintv

کد خبر 847200 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها