Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در روز هفتم بازی‌های پارالمپیک در ۵ رشته به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

خبرگزاری میزان - در روز هفتم بازی‌های پارالمپیک توکیو امروز (سه‌شنبه، هشتم شهریورماه) نمایندگان کشورمان در این روز در رشته‌های پارادوچرخه سواری، پارادوومیدانی، پاراتیروکمان، پاراتیراندازی و والیبال نشسته به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حذف کماندار ایران از گردونه مسابقات

مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های تیراندازی باکمان کامپوند مردان بازی‌های پارالمپیک در پارک یومنوشیما شهر توکیو در حال برگزاری است.

در این مرحله رمضان بیابانی و علی سینا منشازاده نمایندگان ایران در این دوره بودند. منشازاده در این مرحله به مصاف «جیری فورسبرگ» از فنلاند رفت. وی پیش از این در مرحله یک شانزدهم نهایی حریف روسی خود را با نتیجه 130 بر 143 شکست داده بود تا در جمع شانزده نفر برتر این دوره از بازی‌ها قرار گیرد.

در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی «جیری فوسبرگ فنلاندی» با نتیجه 145 بر 143 منشازاده را شکست داد و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. با این نتیجه علی سینا منشا زاده از دور مسابقات حذف شد.

کهتری: باخت منشازاده همه را غافلگیر کرد

علی سینا منشازاده یکی از شانس‌های کسب مدال ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو صبح امروز با باخت در برابر فورسبرگ فنلاندی از حضور در جمع هشت نفر برتر تیر وکمان بازماند. 

«مجید کهتری» بعد از این باخت با ابراز ناراحتی از حذف علی سینا منشازاده اظهار داشت: اگر بگویم در بین کمانداران ایرانی منشازاده بیشترین شانس برای رسیدن به سکو داشت اغراق نیست، اما متأسفانه وی با اختلاف 2 امتیاز به حریف فنلاندی باخت و حذف شد.

وی گفت: همه از این باخت غافلگیر شدند و باید علل آن را در آینده بررسی کنیم. 

بعد از این بازی منشازاده حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد.

صعود ساره جوانمردی به مرحله نهایی تیراندازی

ساره جوانمردی تیرانداز پارالمپیکی ایران به مرحله نهایی تپانچه بادی راه یافت، اما سمیرا ارم دیگر نماینده ایران از صعود به این مرحله بازماند.

مرحله مقدماتی تپانچه بادی ۱۰ میلیمتری بازی های پارالمپیک صبح امروز در مجموعه آساکا برگزار شد که ساره جوانمردی و سمیرا ارم دو تیرانداز ایران در این مرحله بودند و با ۱۶ ورزشکار دیگر رقابت کردند که در نهایت جوانمردی موفق به صعود به مرحله نهایی شد.

جوانمردی در این رقابت در مجموع صاحب ۵۷۲ امتیاز شد و به عنوان نفر نخست صعود کرد. سمیرا ارم هم در مجموع ۵۳۲ امتیاز کسب کرد، اما نتوانست راهی فینال شود.

مرحله نهایی از ساعت ۱۲ در این مجموعه برگزار خواهد شد. علاوه بر جوانمردی تیراندازانی از مقدونیه، هند، کره جنوبی، اوکراین، ترکیه و مجارستان در فینال حضور دارند.

برنامه کامل روز هفتم نمایندگان ایران به شرح زیر است (ساعت اعلام شده به وقت تهران است):

دوشنبه نهم شهریور:

*پاراتیراندازی:

ساره جوانمردی - مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی 10 متر P2 کلاس SH1 - ساعت 5 صبح - 8 نفر برتر راهی فینال می‌شوند - فینال از ساعت 7:30

سمیرا ارم - مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی 10 متر P2 کلاس SH1 - ساعت 5 صبح - 8 نفر برتر راهی فینال می‌شوند - فینال از ساعت 7:30

*تیراندازی با کمان:

رمضان بیابانی - مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی و دیدار با «پیوتر مونتاگو» از بلژیک - ساعت 6:29 صبح - برگزاری مراحل یک‌چهارم نهایی تا فینال تا ساعت 9:30

علی سینا منشازاده - مرحله یک هشتم نهایی کامپوند انفرادی و دیدار با «جیری فورسبرگ» از فنلاند- ساعت 5:04 صبح - برگزاری مراحل یک‌چهارم نهایی تا فینال تا ساعت 9:30

*پارادوومیدانی:

هاشمیه متقیان - پرتاب نیزه F56 - ساعت 5:42 صبح

*پارادوچرخه‌سواری:

مهدی محمدی - تایم تریل جاده - ساعت 9:17 صبح

*والیبال نشسته:

ایران - چین در سومین بازی از گروه B - ساعت 14

بیشتر بخوانید: پارالمپیک توکیو| طلای ارزشمند خسروانی در پرش طول و مدال‌های نقره و برنز رضی و پورمیرزایی در پاراوزنه‌برداری/ اولاد پنجمین طلا را برای ایران به ارمغان آورد

انتهای پیام/ 

برچسب ها: پارالمپیک توکیو پارالمپیک پاراوزنه برداری والیبال نشسته

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک توکیو پارالمپیک پاراوزنه برداری والیبال نشسته مرحله یک هشتم نهایی بازی های پارالمپیک علی سینا منشازاده پارالمپیک توکیو ساره جوانمردی مرحله نهایی تپانچه بادی سمیرا ارم نفر برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد