Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که وضعیت برگزاری مسابقات آسیایی و جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مشخص نیست، مسئولان فدراسیون زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در شرایط خطرناک موج پنجم کرونا هستند.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که کشور در بدترین شرایط ممکن از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارد و روزانه صدها نفر از هموطنان بدلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند، مسئولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای به دنبال برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور ورزشکاران سراسر کشور در تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود شرایط بسیار بد حاکم بر پایتخت و آمار نگران کننده مبتلایان به کرونا و همچنین تاکید مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا بر لزوم خودداری از هرگونه تجمع، مشخص نیست چگونه مجوزهای لازم برای برای برگزاری این مسابقات صادر شده است.

در حالیکه بسیاری از رقابت های ورزشی از جمله کشتی در رده های سنی بدلیل موج پنجم شیوع ویروس کرونا، لغو شده و از سوی دیگر هیچ مسابقه آسیایی یا جهانی پیش روی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی نیست، برگزاری این رقابت ها در چنین شرایطی توجیه قابل قبولی ندارد.

این رقابت ها قرار است در روزهایی ۱۱ و ۱۲ شهریور به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی امین در تهران برگزار شود اما گفته می شود ورزشکاران با توجه به مشکلات منع تردد بواسطه شیوع کرونا با مشکلات زیادی روبرو شده اند. فدراسیون ورزش های زورخانه ای اعلام کرده وزیر جدید ورزش و جوانان نیز قرار است از نزدیک نظاره گر این رقابت ها باشد.

مهرعلی باران چشمه در تاریخ ۱۹ خرداد به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد اما با شکایت مجتبی جوهری یکی دیگر از کاندیداها مبنی بر تخلف در انتخابات، در نهایت شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری، ۳۰ خرداد اقدام به صدور رای و دستور موقت کرد و نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، بی‌اثر اعلام شد.

از آن زمان تاکنون باران چشمه به عنوان سرپرست امور اجرایی در فدراسیون مشغول به فعالیت است تا حکم نهایی درخصوص انتخابات اعلام شود.

چندی پیش نیز رقابت های بدنسازی به دلیل وضعیت اسفبار کرونا در تهران لغو شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

55 کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

63 کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند