Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم ملی فوتسال ایران که برای برگزاری ۲ دیدار دوستانه راهی شهر مینسک شده است در اولین دیدار خود با نتیجه ۸ بر۲ مقابل بلاروس پیروز شد.

نیمه اول این بازی با پیروزی ۴ بر ۱ به سود ایران همراه بود.در نیمه دوم نیز تیم ایران ۴ گل دیگر را وارد دروازه حریف خود کرد تا در نهایت صاحب برتری ۸ بر ۲ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید احمدعباسی بازیکن عباس آبادی تیم ملی دبل کرد و سینا پرکاس دروازه بان نوشهری هم زننده یکی دیگر از گل‌های بازی بود.

حسین طیبی، حمید احمدی، علی اصغر حسن‌زاده (۲ بار) و احمد اسماعیل پور، سایر گل‌های تیم ملی فوتسال ایران را به تور دروازه بلاروس دوختند.

دومین دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و بلاروس امشب در شهر مینسک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)