Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به کرونا مبتلا شده و با درخواست اسکوچیچ، ابراهیم‌ میرزاپور برای تمرین دادن دروازه‌بان‌ها به تیم ملی دعوت شده است. به گزارش ایسنا، مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت اردوی اخیر تیم ملی و ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا گفت: قبل از شروع مینی کمپ تیم ملی، شوک بزرگی به ما وارد شد و اسکوچیچ و هاشمیان به علت ابتلا به کرونا راهی قرنطینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین روز مینی کمپ هم آقای ملادن زگانیر، مربی دروازه‌بان‌ها به ویروس کرونا مبتلا و قرنطینه شد و اجازه حضور در تمرینات را نداشت.

وی درباره ورود لژیونرها به اردوی تیم ملی نیز اظهار کرد: امروز هم لژیونرها به تیم ملی ملحق شدند و از آن‌ها تست گرفته شد و حتی برای صرف غذاها هم از اتاق‌های خود خارج نشدند. خدا را شکر تست همه بازیکنان، تدارکات، پزشکی و سایرین منفی بود و توانستیم امروزی تمرینی را با حضور لژیونرها برگزار کنیم.

سرپرست تیم ملی همچنین اضافه کرد: به دلیل ابتلای آقای ملادن زگانیر، با نظر آقای اسکوچیچ و مشورت‌هایی که با فدراسیون فوتبال داشتیم، آقای ابراهیم‌ میرزاپور به ما اضافه شدند و قبول کردند با دروازه‌بان‌ها کار کنند. آقای ماریو تات وظیفه تمرین دادن به بازیکنان را بر عهده داشتند.

وی درباره احتمال حضور اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار با سوریه گفت: چیزی که خودم حساب کردم، تا امروز،  ۱۳ روز از ابتلای این عزیزان می گذرد و امیدوارم اگر تست آن‌ها منفی شد، بتوانند تیم ملی را مقابل سوریه هدایت کنند.

خورشیدی درباره اینکه کدام یک از لژیونرها به تیم ملی ملحق نشده‌اند گفت: سردار آزمون به علت غیبت مقابل سوریه، یک روز دیرتر می‌رسد. کریم انصاری فرد و سعید عزت‌اللهی امشب و صادق محرمی بامداد امروز می‌رسند و ان‌شاء الله فردا بعد از ظهر همه بازیکنان در تمرین تیم ملی حضور داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران دیدار ایران و سوریه مجتبی خورشیدی دروازه بان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم