Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مداحی زیبا و ترکی حاج مهدی رسولی با عنوان "حسین یارالاریوه قوربان " از منظرتان می‌گذرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، عزاداری هیئت ثارالله زنجان در دهه دوم ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین (واقع در گاوازنگ) برگزار شد. مداحی زیبا و ترکی حاج مهدی رسولی با عنوان "حسین یارالاریوه قوربان " از منظرتان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحی ترکی حاج مهدی رسولی در دهه دوم محرم / نسلیمیزه ور برکت یا حسین(ع) + فیلممداحی ترکی و زیبای مهدی رسولی/ یا حسین بو جمعیدن یکسر سلام اولسون سنه + فیلم

گفتنی است هیئت ثارالله زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محل هیئت خود را از مزار شهدای پایین زنجان به نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین منتقل کرد. همچنین رعایت فاصله‌‌گذاری و کنترل دمای بدن عزاداران با تب‌سنج از جمله نکات بارز این هیئت به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی رسولی ماه محرم عزاداری مهدی رسولی ماه محرم عزاداری حاج مهدی رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت محرم نویدکیا به سطح اول فوتبال ایران یکی از اتفاقات جذاب نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بوده است. سرمربی سابق سپاهان بعد از مدت‌ها دوری از نیمکت، به‌عنوان نفر اول کادر فنی مس رفسنجان به مربیگری برگشت و با حضور در جمع نارنجی‌پوشان توانسته شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند.

نویدکیا در ماه‌های گذشته که هدایت مس را بر عهده داشته از نظر فنی شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده و تاکنون هیچ شکستی را روی نیمکت نارنجی‌ها پذیرا نبوده است.

مورد اصلی که درباره نویدکیا به چشم آمده شخصیت و متانت او در مواجهه با اتفاقات مختلف است. این مسئله در مس رفسنجان بارها بر سر موضوعات مختلف نمایان شده و در نشست خبری قبل از بازی روز چهارشنبه این تیم هم نمود پیدا کرد.

نویدکیا وقتی ظهر روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان حضور یافته بود با چند سوال حاشیه‌ای و غیرفنی از سوی یکی از خبرنگاران رفسنجانی مواجه شد و جالب اینکه بدون عصبانیت و با متانت خاص خودش به این سوالات پاسخ‌گو بود.

او نه تنها از پرسشی درباره چرایی برگزاری تمرینات مس در تهران ناراحت و عصبانی نشد که با بیان اینکه فضای مجازی را دنبال نمی‌کند و اخبار را چندان نمی‌خواند به اسطوره‌سازی نسبت به خودش واکنش نشان داد و گفت که دوست ندارد چنین اتفاقی را تجربه کند.

سرمربی رفسنجانی‌ها ساعتی قبل از دیدار حساس مقابل گل‌گهر سیرجان باز هم با آرامش خود را نمایان کرد و نشان داد دوست ندارد قبل از بازی دربی کرمان تیمش وارد شرایط سختی شود. او که تجربه‌ای زیاد را در فضای فوتبال دارد خود را برای مسابقه عصر چهارشنبه با گل‌گهر آماده می‌کند و امیدوار است به روند خوب رفسنجان ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • عکس| مداحی جدید و جنجالی مهدی رسولی
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • پایش معادن شهرستان تفت