Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین شب از راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی علیه محاصره غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی در نزدیک مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی با زخمی شدن چند شهروند فلسطینی همراه شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حمله نظامیان صهیونیست به راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی در شرق نوار غزه با زخمی شدن شماری از آن‌ها همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، نظامیان رژیم اشغالگر که در داخل مواضع نظامی و پشت خاکریز‌های شرق نوار غزه مستقر بودند به سمت تجمع شهروندان فلسطینی در نزدیکی نوار مرزی شرق شهر غزه و شرق استان خان یونس در جنوب نوار غزه تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به سمت راهپیمایی‌کنندگان فلسطینی بمب‌های گازی و گاز اشک آور شلیک کردند.

در این حملات، دستکم سه جوان فلسطینی به ضرب گلوله واقعی زخمی شد که حال یکی وخیم گزارش شده است؛ علاوه بر ده‌ها نفر دیگر که بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت تنگی نفس شدند.

در همین حال نظامیان اشغالگر بمب‌های نوری در آسمان خان یونس و شرق شهر غزه پرتاب کردند و هواپیما‌های شناسایی این رژیم هم بر فراز همین مناطق گشت زنی می‌کردند.

این سومین شبی است که شهروندان فلسطینی در اعتراض به ادامه محاصره نوار غزه و عمل نکردن رژیم صهیونیستی به وعده‌های خود برای گشودن گذرگاه‌های این منطقه به روی کالا‌های مورد نیاز و همچنین ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در حمله به قدس و مسجد الاقصی، راهپیمایی مسالمت آمیز برگزار می‌کنند، اما مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله صهیونیست ها راهپیمایی غزه راهپیمایی مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دربرخی از تحصن‌های مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا، تحت حمایت پلیس برای شکنجه روحی و آزار روانی این دانشجویان تلاش می‌شود.
در دانشگاه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا وقتی که ده‌ها دانشجوی حامی مردم غزه در چادرهایش شان تحصن کرده بودند، ده‌ها صهیونیست و طرفدار رژیم صهیونیستی، صدای گریه یک کودک گرسنه غزه را از بلندگوی خود به سمت چادر‌های آنان پخش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در شیکاگو، پلیس با سرکوب تحمع مسالمت امیز دانشجویان موسسه هنری این شهر، ۶۸ نفر از انان را دستگیر کرد.
در دانشگاه ویرجییای آمریکا هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان با سرکوب پلیس روبرو شد و پلیس ۲۵ دانشجو را دستگیر کرد.

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز