Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@08:21:05 GMT

برخورد با داروخانه‌های متخلف در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۶۵۳۳

برخورد با داروخانه‌های متخلف در ماهشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: بخشی از مدیریت بیماری کرونا مربوط به بحث درمان است و با توجه به شکایت‌های مردمی در خصوص خرید و فروش دارو‌های کرونایی در این شهرستان چندین نشست به طور خاص برگزار شده است.

او با بیان اینکه در بحث داروخانه‌های ماهشهر، ۲ نوع شکایت به دست فرمانداری و مراکز ذیصلاح رسید که پیگیری لازم انجام شد، افزود: برخی از شکایات در خصوص نداشتن قرارداد برخی داروخانه‌ها با بیمه سلامت بود که این موضوع در ستاد کرونا شهرستان مطرح و فرصت کوتاهی به داروخانه‌ها داده شد تا با این بیمه قرارداد ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری بیان داشت: شکایت‌هایی در خصوص فروش دارو‌های خاص کرونایی به ویژه رمدیسیور به صورت آزاد، به دست ما رسید که قرار شد معاونت غذا و دارو دانشگاه در این زمینه ورودکرده و پس از بررسی تمام داروخانه ها، نتیجه را اعلام کند و معاونت غذا و دارو مسوول بررسی شکایات است که باید این موضوع را بررسی کرده و نتیجه را ظرف یک هفته اعلام کند.

بیشتر بخوانید 

بازار سیاه داروی رمدسیویر در بندر ماهشهر؛ عده‌ای در حق مردم «جنایت» می‌کنند

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: اگر شهروندان موردی از فروش دارو به صورت آزاد در داروخانه‌ها مشاهده کردند حتما به معاونت غذا و دارو گزارش دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دارو و درمان کرونا ویروس داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد