Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرشید اسماعیلی هنوز با استقلال به توافق نرسیده و از طرفی گفته می‌شود باشگاه هیچ برنامه‌ای برای حفظ او ندارد.

شایعات مبنی بر این موضوع است که او درخواست رقم قرارداد بالایی داشته اما خود اسماعیلی در پست اینستاگرامی از دروغ‌هایی حرف زد تا مشکل جدی‌تر به نظر رسد.

اگر اسماعیلی درخواست رقم بالایی کرده باشد و یا کادر فنی با او به مشکل خورده باشد فرق چندانی در اصل موضوع ندارد و هافبک تهاجمی استقلال که به اردوی ابتدایی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی دعوت شده بود و خط خورد دیگر شانس چندانی برای ادامه همکاری با آبی‌های تهرانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشید اسماعیلی در فصول اخیر بازیکن بی جانشین در استقلال بود. در پست او داریوش شجاعیان توانایی بازی داشت که معمولا مصدوم بود و حالا هم از استقلال جدا شده است.

با این حال فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات تمرکز خود را برای پر کردن جای خالی در دفاع و خط حمله گذاشت و از جذب هافبک میانی غافل شد.

به نظر تمامی نفرات مد نظر فرهاد مجیدی جذب شدند و تلاش نهایی برای جذب مهاجم است. جایی که قایدی، دیاباته و مطهری جدا شدند و قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی آمدند.

 تکلیف جانشین اسماعیلی و البته شجاعیان در استقلال چه می‌شود؟

فصل گذشته در غیاب فرشید اسماعیلی با توجه به ترافیک در خط هافبک دفاعی فرهاد مجیدی از بازیکنان جنگنده خط هافبک خود در این پست بهره می برد. در فصل پیش رو هم به نظر می رسد آرش رضاوند گزینه اصلی مجیدی برای این پست باشد.

استقلال در پست هافبک نفوذی امیرحسن حسین زاده جوان را هم جذب کرده اما رسیدن به ترکیب اصلی در مدتی کوتاه برای او امکان پذیر به نظر نمی‌رسد و پشت سر بازیکنان با تجربه تر خواهد ماند.

یکی از بازیکنانی که مجیدی برای جانشینی اسماعیلی در نظر دارد از او بهره گیرد کسی نیست جز بابک مرادی، وینگری که با توجه به سیستم بازی استقلال مجبور به تغییر پست است.

مرادی به دلیل سیستم پنج دفاع استقلال در جناح چپ به میدان می رفت اما با آمدن سلمانی و جلالی در کنار حفظ کریم زاده جوان به این نتیجه می رسیم که فرهاد برای بازی در این پست روی مرادی حساب باز نکرده و او را برای پست دیگری می خواهد.

مرادی در لیگ بیستم تجربه بازی در پست فرشید اسماعیلی را داشته و تکنیک و دوندگی لازم برای بازی در این پست را دارد.

با توجه به خریدهای استقلال باید مرادی را جانشین اصلی اسماعیلی بدانیم. او و رضاوند گزینه‌های مجیدی برای بازی در پست پشت سر دو مهاجم خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی استقلال استقلال خبر ویژه فرشید اسماعیلی نقل و انتقالات استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

تیم فوتبال الاهلی عربستان ستاره ۲۱ ساله اتلتیکو مادرید را در فهرست خریدهای تابستانی‌اش قرار داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه الاهلی جده می‌خواهد برای جذب یکی از ستاره‌های اتلتیکومادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی دست به کار شود.

پابلو باریوس، ستاره 21 ساله اتلتیکومادرید مورد توجه الاهلی عربستان قرار داد و مدیران این تیم شهر جده معتقدند این بازیکن می‌تواند خریدی سودمند باشد، زیرا با وجود سن کم در این فصل 31 بازی در ترکیب تیمش به میدان رفته است.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

الاهلی عربستان در فصل گذشته بازیکنان سرشناسی همانند ریاض محرز و روبرتو فیرمینیو را جذب کرد، اما شانسی برای قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)