Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا عشریه رئیس ستاد دیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، از آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به کمک خواننده سرشناس کشورمان  "محسن چاوشی" که این روزها از او باعنوان خیر بدون مرز یاد می‌شود خبر داد و اظهار کرد: برای بار دوم شاهد کمک این هنرمند دلسوز کشور برای آزادسازی زندانیان مازندرانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، آقای چاوشی از طریق انتشار متن در صفحه اینستاگرامی خود اقدام به جذب کمک‌های مردمی می‌کند، افزود: در این روش که تاکنون گره از مشکلات بسیاری از نیازمندان به خصوص زندانیان را باز کرده، فالورهای پیج و کاربران مجازی که تعدادشان از ۳میلیون نفر عبور کرده است هر یک با واریز مبلغی در این امر خیر سهیم می‌شوند.

عشریه تصریح کرد: اکثر فالورهای پیج اینستاگرامی محسن چاوشی مبالغی زیر ۱۰۰هزار تومان واریز می‌کنند و در این میان تعداد انگشتشماری مبالغی بالا پرداخت می‌کنند، در اینجا مفهوم واقعی جمله " قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" را می‌توان درک کرد.

رئیس ستاد دیه مازندران یادآور شد: چندی پیش به کمک پویش مجازی محسن چاوشی حدود ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد با جمع‌آوری ۱۲۰ میلیون تومان به آغوش خانواده بازگشتند، این بار نیز برای ۱۰ زندانی مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد که بهانه آزادی این زندانیان شد.

این مسؤول با بیان اینکه البته بدهی‌ هر زندانی حدود ۱۰ میلیون تومان نیست، گفت: با کمک ۱۰۰ میلیون تومانی آقای چاوشی، بساط آزادی زندانیانی که هر کدامشان مبلغی بدهکار هستند و این مبالغ بیش از ۱۰ میلیون تومان است با حمایت ستاد دیه از محل کمک‌های مردمی فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان ورودم به ستاد دیه شاهد حضور ۴۸ زندانی با بدهی زیر ۱۰ میلیون تومان در زندان‌های مازندران بودم که تا شب عید همان سال آزاد شدند و در حال حاضر هیچ زندانی با بدهی ۱۰ میلیون تومانی نداریم. 

عشریه ادامه داد: برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تسهیلات در دو نوع  وجوه اداره شده و دریافت از بانک عامل با نرخ ۴ درصد ارائه می شود، در میان برخی گرفتاری زیادی دارند وام بلاعوض دریافت می‌کنند.

رئیس ستاد دیه مازندران با اعلام اینکه  پرونده این ۱۰ زندانی تا هفته آینده مختومه اعلام می‌شود، گفت: این ۱۰ زندانی به کمک آقای چاوشی تا چند روز دیگر آزاد خواهند شد، البته در این بین و در طول روز آزادی زندانی داریم. 

این مسؤول در پایان خطاب به خبرنگار فارس، اظهار کرد: دلم می‌خواهد در هنگام انعکاس این خبر تقدیر ویژه‌ از این خواننده ملموس باشد، چرا آقای چاوشی این خواننده دلسوز خرمشهری که به حق خیری بدون مرز است، وعده داده تا قبل از عید دو بار دیگر به کمکمان بیاید.

گفتنی است؛ مهدی مهدوی‌کیا فوتبالیست پیشکسوت کشورمان نیز موجبات آزادی چندین زندانی مازندرانی را فراهم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن چاوشی زندانیان رئیس ستاد دیه استان مازندران آزادی زندانیان ۱۰ میلیون تومان آقای چاوشی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس