Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:22:34 GMT

اولین فرمانده انتظامی چهارباغ معرفی شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۶۶۹۸

اولین فرمانده انتظامی چهارباغ معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه‌شنبه با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان، قدرت‌الله شمیرانی فرماندار شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه و اعضای شورای تأمین شهرستان مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان چهارباغ برگزار شد.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: سرهنگ علی چراغی به عنوان سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان چهارباغ معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: پیگیری‌های فرماندار چهارباغ در این مهم اثرگذار بوده و حمایت‌های خوبی هم داشته اند البته انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان همه امکانات و همه رده‌هایی که در نیروی انتظامی پیش بینی شده است و امروز در شهرستان تازه تأسیس چهارباغ نیازمند راه‌اندازی این رده‌ها هستیم تا شاهد افزایش امنیت و ارائه خدمات بهتر به شهر شهروندان شهرستان چهارباغ باشیم و بتوانیم رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

قدرت‌الله شمیرانی فرماندار شهرستان چهارباغ در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و اشاره به جانفشانی شهدای سرافراز نیروی انتظامی گفت: شهرستان چهارباغ نیاز به ارتقا و امنیت و توجه خاص داشت که از دید مسئولان نیروی انتظامی غافل نماند و به سرعت این موضوع از سوی فرماندهی انتظامی استان پیگیری و محقق شد.

وی در ادامه افزود: شورای تأمین استان به ریاست استاندار البرز و همه مسئولین شهرستان چهارباغ به ویژه نماینده انقلابی و تلاشگر مردم در مجلس شورای اسلامی حدادی، امام جمعه شهرستان حاج آقا محمدی، همه با شعار وحدت و همدلی دلسوزانه اهتمام دارند تا هر چه سریع‌تر همه دستگاه‌ها و ادارات در این شهرستان مستقر شوند، و همه این برکات حاصل اتفاق و همدلی وهم افزایی می‌باشد.

وی در ادامه اشاره نمود همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای تأمین شهرستان چهارباغ در استقبال از فرماندهی نیروی انتظامی مشهود و مثال‌زدنی است.

وی ازتلاش همه همکاران به ویژه بخشداران، مدیریت شهری، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان قدر دانی کرد.

کد خبر 5293367

منبع: مهر

کلیدواژه: چهارباغ نیروی انتظامی البرز ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل دولت سیزدهم محرم 1400 شهرستان چهارباغ نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام