Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

روزنامه کاغذ وطن امروز در تحلیلی با اشاره به این موضوع که خوراکی‌ها سنگین‌ترین هزینه زندگی خانوار‌ها هستند، این گونه تیتر زد: «بار سنگین زنده ماندن»

این روزنامه همچنین به ۲ محصول مهم استان کرمان پرداخت و از برداشت پسته سخن گفت و خسارت‌هایی که طوفان به نخلداران کرمانی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید به صفر رساندن قطعی برق از طرف وزیر نیرو تا یک سال آینده از دیگر اخبار منتشر شده در روزنامه کاغذ وطن بود.

کرمان امروز در گزارشی به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و شهر‌های قرمز کرونایی پرداخت.

این روزنامه همچنین در گزارش دیگری به منع تردد‌های شبانه در شرایط کرونایی اشاره کرد و این گونه تیتر زد: «آیا آسیب‌های طرح منع تردد شبانه بیش از فوایدش نیست؟»

سوابق شهردار کرمان، دعوت بانوی رفسنجانی به اردوی تیم ملی وزنه برداری، بازگشایی باغ شاهزاده ماهان و قارچ سیاه از جمله اخبار و مطالب منتشر شده در روزنامه کرمان امروز بود.

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را همراه با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیم صفحه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «جنگجویان طلا!»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «وقتی درد ،مضاعف می‌شود» روزنامه شهرآرا با تیتر «خاطر ناجمع» و روزنامه نقدحال با تیتر «زیبا و زشت» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیروزی بدون جنگ
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی دو‎شنبه ۱۰ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌‎شنبه ۹ اردیبهشت
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟